Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

viatza fara tine n-are culoare,...totu-i gri,....zile,....noptzi...




Statusuri triste nr.2:

nici nush cum sa incep: de ce ma faci sa plang si nu vrei sa intelegi ca te iubesc...tu esti baiatul care imi fura somnul noaptea...si zi de zi mi-e dor de tine:((




Statusuri triste nr.3:

Timpu' vindeca rani

Dar ucide sperante

Nu pot sa ma feresc de amintiri

Exact ca de gloante!




Statusuri triste nr.4:

de ce cand iubesti, suferi?




Statusuri triste nr.5:

Nu am crezut niciodata k o sa se intample sa sufar dupa tine.In fiekre seara te visam si credeam k o sa fim impreuna pt totdeauna.Asteptam k toate visele mele sa se implineask si ziceam k speranta moare ultima,dar akum acea speranta incepe incet, incet sa se spulbere. Nici nu sti kt de mult te iubesc si kt de mult ma doare k te vad tot timpul dar nu te pot avea.TE IUBI




Statusuri triste nr.6:

ooooooooooo




Statusuri triste nr.7:

Cand iti va fi dor de mine, aminteste-ti un singur lucru:

ca m-ai lasat sa plec.:(




Statusuri triste nr.8:

sa te iubesc...sa te privesc...si sa stiu ca nu te voi avea...




Statusuri triste nr.9:

Dupa cateva zile de distractie fata se intoarse iara acasa .Acolo chiar langa casa ei s-a mutat un baiat super dragut .Ea nu avea nici`o treaba .Intr`o zi se intalnira si el ii spuse: "Vrei sa fii cu mine ?" Ea ii raspunse: "Pai, e chiar dificil,...am aflat k daca te indragostesti chiar vei suferi .

"De la mine nu vei primi suferinta ", spuse el. Fata accepta.Peste cateva zile fata il suna.O voce feminina raspunse "da " .Larry cand auzi vocea ,inchise telefonul.De la un timp incolo ea se simtea tot mai rau .Pana intr`o zi cand vocea lui raspunse la telefon .Ea inchise si ii spuse intr`un mesaj: "Adio " A doua zi baiatul o suna .Mama ei raspunse .El intreba "Unde esti Larry ?" Cu vocea stinsa si fata plina de lacrimi mama fetei spuse : " Larry nu mai exista! .Sora ei a gasit`o moarta in fata camerei sale. Peste o saptamana Ea va merge in Taramul ingerilor . El incepu sa planga. De atunci Geo` nu a mai iubit la fel de mult cum a iubit`o pe Larry ...!!!Asta e un Sts pt. toti care au avut o poveste la fel ca a Lerrey .By Roxy .




Statusuri triste nr.10:

:)) am ras de 2 ori, a 3-a oara am sa mor.....




Statusuri triste nr.11:

te-am iubit, te iubesc si poate in viitor o bucatica din suflet te va mai iubi cum te-am iubit eu.Insa uh de prost ce-ai fost, orb ai devenit.Uh nu stii ce inseamna iubirea ,e o obsesie imaginata de tine....si intr-o zi iti vei aminti vorbele mele.....''A fost odata,... doar a fost''




Statusuri triste nr.12:

Eliberat de stresul anilor de scoala,.....simt ca de-acum,.....lumea-i a mea!

Dar,.....nush' cum s-o administrez???




Statusuri triste nr.13:

ceao,...ieee, daca stiti prin ce`am trecut, nu va imaginati; da na, uite id meu: bestplayercs2012




Statusuri triste nr.14:

Nu merita sa plangi pentru nimeni, iar cei care merita nu te vor face sa plangi.




Statusuri triste nr.15:

As fi invatat sa vorbesc cuvinte pe care nu le inteleg toti...as fi scris lucruri care ating doar pe unul....dar nimeni nu simte ceea ce simt eu cu aceeasi intensitate...si ce folos....lucrurile care ne dor sunt masura egoismului celor pentru care le veghem... Stam ore in sir de veghe viselor straine...si in schimb, le daruimem pe cele proprii...avem un pretext: Iubim... apoi suferim...fara pretexte...




Statusuri triste nr.16:

Nopti de iubire s'au dus,

Tot mai astept un raspuns.

Ti'am cerut doar iubire sa'mi dai,

Am primit de la tine, doar amagire.




Statusuri triste nr.17:

Credeam ca, traiesc un vis departe de realitate si ca intre noi avea sa fie un sentiment aparte dar esti departe,mult prea departe de mine,sufletul meu e gol acum....varsa lacrimi si suspine fara tine, e ca si cum nu as fi eu si asta am curaj s-o spun, chiar daca nu am fost mereu peste asternuturi albe sau campii cu flori, alergam ca 2 copii dar parca ma trec fiori,de cate ori sa ma repet? Eu pot sa te astept,... de cate ori ma uit la ceas...de atatea ori respir incet, simt cum curge-n mine ultima clipa de viata...si-as da orice sa te strang, sa te cuprind in brate, sa te alint, sa fiu cel ce avea sa te rasfete, sa ma joc in parul tau, sa-ti vad zambetul pe fata si sa ne iubim neincetat, pana dimineata :X (inca te mai iubesc, Bogdan)




Statusuri triste nr.18:

ll urasc dar dar il si iubesk mult,... uite povestea mea:

pe cand aveam doar 13 ani m-am indragostit de un baiat care avea 22 de ani, nu a contat diferentza de varsta, nu a contat nimik pana kand i-am vazut adevarata fatza; el vroia doar sex, numai sex avea in cap. Acum trec pe langa el si plang ca tot ce am trait frumos azi s-a sfarsit,... s-a indragostit de o tipa proasta si rea care ii vrea doar banii pe care nu-i are. Acum am 14 ani jumatate si il iubesk ca si cum ar fi fost ieri, e viata mea, fara el nu pot sa traiesc, vreau sa mor,... dar sa mor langa el,...fara el nu pot sa respir,....dar el o iubeste pe ea, pe jigodia aia rea; i-am dat tot ce-a vrut si el se poarta asa cu cine l-a ajutat. Dumnezeu da cu una si ia cu doua,.... sa dea Dumnezeu ca tot ce am patit eu in viata sa pateasca si el!

DE LA EA PENTRU GIGI




Statusuri triste nr.19:

uiti si cine esti,

doar cu tine vorbesti,...

si strigi,..e-un strigat mut,

..........

ai pierdut tot ce-ai avut...




Statusuri triste nr.20:

Cand sa zic si eu ca-i bine

Soarta-mi da viata de caine,

Da' nu de Bichon Maltez...

Ii de caine maidanez!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu