Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:
>
cimitirul vesel este la mine in lista:d




Statusuri de prietenie nr.2:
>
daca ma iubesti de ce ma faci tot timpul sa plang:( (by vali_therevenger)




Statusuri de prietenie nr.3:
>
GAND

Vino draga sa t-ealin,

Mandra-i frumusetea ta,

Eu sunt gradina si suspin,

Caci esti floarea din ea;



Atata de frumoasa esti

Ca n-as putea vreodata,

Sa cred c-o sa te ofilesti,

Sa cred c-o sa fii moarta;



Ma uit la tine si vad toti

Frumosii de pe lume,

Cum te-am zarit,stiam ca poti

Sa ma ridici pe culme

Si numai daca m-ai privi,

Ce sa mai zic de-o vorba,

Atat de mandru m-as simti

Precum un mare Voda;



Atata de frumoasa esti,

Si-atata de frumoasa,

De nu conteaza ce gandesti,

Caci dragul tau te lasa

Sa porti in lume frumusetea

Iar el sa te-ngrijeasca,

Sa simta dragul ce-i binetea

In zori,de dimineata,

Cand tu te scoli cu un suspin

Si-l lasi sa te alinte,

Sa-ti dea un proapat trandafir

Sa nu ti-l scoti din minte,

Ca si a doua zi,la fel,

In zori,de dimineata,

Sa te trezeati din nou la el,

Si tot cu el de fata;



Atata frumusete ai,

Ca inima-mi plesneste;

TU,orice fata pe-acest plai

Sa stii ca e regeste

Sa simti cat de frumoasa esti

Doar fiindca esti FEMEIE,

Nu fiindc-atata te gatesti

Si folosesti crampeie,

De frumuseti inselatoare

Si farmece de-o clipa,

De vino-ncoa atat de tare,

Crezand ca-i o risipa

Sa te-sotesti cu orice om

Spunandu-ti ca nu face

Pa-n ce si farmece si tot

De lume te desface,

Si ramai singura,frumoasa,

Dar doar pe dinauntru,

Caci vremea trecesi te lasa

Ca un drumeag in lucru;



Priveste frumusetea ta

In ochii lui atuncea

Cand ii zambesti iar el ti-o da

Fericit,si dulcea

Recunostiinta ca-i ramas

In viata,linga dansul,

Si ai facut ultimul pas

Cu rasul,si cu plansul;



Iar de atuncea,amandoi,

Sa faceti frumoasa,

Si viata plina de nevoi,

Si o saraca casa.




Statusuri de prietenie nr.4:
>
te doare capul,iei o pastila..te doare inima,iei alta persoana;)




Statusuri de prietenie nr.5:
>
de yubesk dar tu nu! de ador dar tu niciodata! esty viatza mea.dar tu sp ca nu sunt viatza ta:( inima mea imi sp ca tu nu ma yubesty asa ca trebuie sa-tzy sp ca esty un fraier nu styy ce pierzi:(




Statusuri de prietenie nr.6:
>
dragul meu chiftea prajita,tinichea hodorogita,te iubesc si te ador ca pe-un pui de stiuca chior




Statusuri de prietenie nr.7:
>
Te iubesc, te doresc du-te dracu ca glumesc




Statusuri de prietenie nr.8:
>
Traieshte cum crezi, fa ceea ce simtzi;.....viatza e o piesa de teatru care nu permite repetitzie!




Statusuri de prietenie nr.9:
>
ai fund de parca ar fi o bomba cu ceas =))




Statusuri de prietenie nr.10:
>
DND k n-am replici acide in program..




Statusuri de prietenie nr.11:
>
Am aparut pe ecranul color al vietii tale

imbracat in alb-negru;

N-am nimic cu care sa te dau pe spate,

doar ....un suflet integru!




Statusuri de prietenie nr.12:
>
Multzi amici, prieteni.....niciunul!.....Eu port vina k am ridicat shtacheta prea sus!




Statusuri de prietenie nr.13:
>
sunt clipe-n care simt cum durerea doare,...

nu ca-n platourile de filmare...




Statusuri de prietenie nr.14:
>
Shi kluburile sunt teatre de razboi

In care mor unii...

(de betzi),

Iar altzii devin eroi...

(de shtiri senzatzionale)




Statusuri de prietenie nr.15:
>
Je m'appelle Vasile Mure

Je veni de la padure

Je gasi nevasta-n pat

Se randez vous cu-n alt barbat

Quand je preparai ciomagu'

Mon amie sarise gardu'

Il tombeau dans la urzici

Sur son fund numai basici




Statusuri de prietenie nr.16:
>
Zambeste celor care te urasc……Sa simta ura ta….Zambeste celor kre te ubesc…Sa simta dragostea ta, iar dak cei pe kre ii iubesti t…e ignora…, zambeste sa simte indiferenta ta….




Statusuri de prietenie nr.17:
>
In mare taina te-am iubit..mereu la tine m-am gandit..dar cand vei fi mai fericit...adu-ty aminte ca ai ranit...un suflet bun ce te-a iubit :(




Statusuri de prietenie nr.18:
>
afara ploua linistit si-n casa merge netu , iar noi un fulger asteptam ca sa se ia curentu :D




Statusuri de prietenie nr.19:
>
Da-l mai departe si cine te iubeste iti va da buzz!!!







te iubesc





scz l-am primit si eu ....




Statusuri de prietenie nr.20:
>
daka suferi, inseamna ca ai iubit cu adevarat..da daca el te lasa sa suferi inseamna ca nu te-a iubit..:(



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu