Statusuri:noi 2012 tpu

Statusuri noi 2012 tpu nr.1:
>
Te doresc....

Te iubesc...

Dute dracu ca glumesc:P:P




Statusuri noi 2012 tpu nr.2:
>
ne-am indragostit k dreaq.eo de tine ,,tu de altu =((




Statusuri noi 2012 tpu nr.3:
>
deki DND.... ma disperi papusha




Statusuri noi 2012 tpu nr.4:
>
Google google




Statusuri noi 2012 tpu nr.5:
>
Vand magar: Marka Dacia magar,Urechi nerabatabile,Tractziune 1x1,Sistem audio:Ihaaa....Ihaaa,amortizoare...stricate,Coluare kakaniu in dungi...,Copite...anvelope de iarna...Combustibil apa,paie shi bataie.. Pretul incepe de la 1.000.000.000 BUZZ cn il vrea.... [M]




Statusuri noi 2012 tpu nr.6:
>
...si-au ramas doar amintiri cu noi;

da' ceasul, nu-l mai poate da nimeni 'napoi....




Statusuri noi 2012 tpu nr.7:
>
salut am un avion dar ce ai tu ;;;; sa sti




Statusuri noi 2012 tpu nr.8:
>
1 2 3 4 5 6 ...maaaaama kti prosti imi citesc statusul:)):)):))stefania...




Statusuri noi 2012 tpu nr.9:
>
Viitorul meu e-n fiecare zi de maine cu tine :x




Statusuri noi 2012 tpu nr.10:
>
deci practic sunt DND si lasa=ma o data pe persoana fizica sa fac teme ca sunt DND




Statusuri noi 2012 tpu nr.11:
>
||)) //\\// ||)) ma gandesk la statusuri :D ....




Statusuri noi 2012 tpu nr.12:
>
Alinuta lipseste 3 zile de la scoala.

Cind vine, o intreaba invatatoarea:

- De ce nu ai venit la scoala?

- A murit mama!

- Cum a murit?

- A batut un cui in perete si s-a lovit cu ciocanul peste deget.

- Bine, bine, dar nu se moare din asta.

- Se chinuia prea mult si tatei i s-a facut mila de ea si-a impuscat-o.




Statusuri noi 2012 tpu nr.13:
>
te ador te aodr esti unu l un milion te iubesc te iubesc ca tine nu mai gasesc




Statusuri noi 2012 tpu nr.14:
>
Culmea matematicii:sa-þi iasa socoteala pe strada.




Statusuri noi 2012 tpu nr.15:
>
sunt o diva nascuta la tv,.... da foarte bine... fufele ma imita; daca citesti asta esti una dintre acelea 1.000.000.000




Statusuri noi 2012 tpu nr.16:
>
S'a intamplat sa gresesc drumul dar am mers mai departe.Am incercat sa uit anumite pers. shi am descoperit ca e foarte greu sa uitzi.M`am simtzit singura intre o mie de pers, doar pt. ca imi lipsea una singura :(:(...[:x]..{Biscuite} :x




Statusuri noi 2012 tpu nr.17:
>
tarab prost




Statusuri noi 2012 tpu nr.18:
>
Visele nu trebuie crezute;.....trebuie degustate ca vinul!




Statusuri noi 2012 tpu nr.19:
>
DnD... sau risti un mare ignor.....:X




Statusuri noi 2012 tpu nr.20:
>
Sunt o fata de pus in rama, nu ca orice panarama; zdrentele ma invidiaza, ele ma barfesc si barfa lor ma face sa ajung mai presus decat ele.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu