Statusuri:noi 2012 la misto

Statusuri noi 2012 la misto nr.1:
>
Dacă luna ar cînta despre tine, aş avea un luno-radio pus pe LFM ( LoveFM )




Statusuri noi 2012 la misto nr.2:
>
Nu Imi Zice Sa Te Uit, Pentru Ca AtuNcI Cand Incerc Sa Te Uit, Eu Uit Sa Te Uit, Si Incep Sa Imi Amintesc De Tine_______by mery.......meryem_love_rebel@yahoo.com




Statusuri noi 2012 la misto nr.3:
>
imi pare rau k te-am facut sa suferi!

te rog mai da-mi o sansa!

si-ai sa vezi k nu am sa te fak sa suferi




Statusuri noi 2012 la misto nr.4:
>
____C____

____O____

____O____

____L____




Statusuri noi 2012 la misto nr.5:
>
grea e viata unui peste cand se zbate pe uscat dar mai grea a unei fete cand se zbate sub baiat




Statusuri noi 2012 la misto nr.6:
>
mor in spatele tau!...mai fa un dus draga




Statusuri noi 2012 la misto nr.7:
>
______:xDak vReey sa fii iubith__-----___{}iubesthe:P:x:)(*_*)__--_




Statusuri noi 2012 la misto nr.8:
>
DND .....prea ocupata pentru tine




Statusuri noi 2012 la misto nr.9:
>
Nu iubi cand esti eleva ca nu faci nimic in teza stai cu ochii pe pereti si cu gandul la baieti!!!




Statusuri noi 2012 la misto nr.10:
>
sa stii ca te iubesc fara tine nu pot.. viatza ar fi un infern in care eu voi muri...




Statusuri noi 2012 la misto nr.11:
>
DND-In cautare de statusuri




Statusuri noi 2012 la misto nr.12:
>
tu stii ca eu te iubesk, tu stii ca eu te doresc,..................aaa nu stii ca nu ti-am spus..intreaba-ma si o sa iti zik:




Statusuri noi 2012 la misto nr.13:
>
Yubirea noastra se va stinge , atunci cand un piktor orb va picta, sunetul unei petale de trandafir, cazand pe o podea de cristale:*:*:*:X:X:X.




Statusuri noi 2012 la misto nr.14:
>
DND.....vreau linishte,....IUBESK!




Statusuri noi 2012 la misto nr.15:
>
Şcoala =inchisoare........ sala de clasa = salon de TORTURA..:.... catalogul = inamicul nr. 1..... şefa clasei = asasinul din umbra ... ... carnetul de note= Dosarele X ... ora de dirigenţie=Ştirile ProTv de la ora 5... ora de mate = Misiune imposibila.... cancelarie ZONA CREPUSCULARA{{ da mai departe daca nu esti un tocilar ...scz pt. cei anti-mass dar nu ma consider tocilar.L-am primit shy eu ) >>>>>>>BY GEO:P




Statusuri noi 2012 la misto nr.16:
>
de ce tu numai tu ma faci sa sufar chear daca drumurile noastre sau despartit




Statusuri noi 2012 la misto nr.17:
>
ye iubesk enorm dar u nu ma iubesth si o iubesth pe cea mai buna prietena a mea asa ca eu te las balta si imi incep alta viatza!




Statusuri noi 2012 la misto nr.18:
>
dragostea este ca bolile contagioase:cu cat iti este mai frica cu atat esti mai expus




Statusuri noi 2012 la misto nr.19:
>
te voi iubi intr-una ca mi-ai fost draga ca luna,te voi iubi mereu chiar de esti dusmanul meu.Te iubesc




Statusuri noi 2012 la misto nr.20:
>
mulg vaca dk te uiti se rusineaza asa ca ...dnd:p



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu