Statusuri:noi 2012 haioase

Statusuri noi 2012 haioase nr.1:
>
mama ta si tatal tau te-au creat;...... un derbedeu :))




Statusuri noi 2012 haioase nr.2:
>
cand clopotul va bate sa parasesc pamantul cand oameni fara mila imi vor calca mormantul cand lumea pt mn nu va mai exista atunci si nici atunci eu nu te voi uita




Statusuri noi 2012 haioase nr.3:
>
Este clar ca te iubesc...sper ca ai inteles.Daca ai banuieli da un scurt BUZZ pe mess




Statusuri noi 2012 haioase nr.4:
>
telefoane vibratoare si ecrane LCD




Statusuri noi 2012 haioase nr.5:
>
te iubesc sarit-ar ochii pe paretii zugravitii




Statusuri noi 2012 haioase nr.6:
>
catelus cu paru cret sta ca prostu in cotet si se jura ca nu fura hat, l-am prins.......




Statusuri noi 2012 haioase nr.7:
>
de ce ma ocolesti cand poti sa ma iubesti...love




Statusuri noi 2012 haioase nr.8:
>
dnd mananc........................in spania




Statusuri noi 2012 haioase nr.9:
>
DnD ma dau cu sania si mananc cirese




Statusuri noi 2012 haioase nr.10:
>
sit uou rr




Statusuri noi 2012 haioase nr.11:
>
sunt foarte tare...nu ma face sa fiu beton

by ale:P:*




Statusuri noi 2012 haioase nr.12:
>
KAUT VECEU' SI NU GASESK; TOATE VECEURILE S APELEZE LA MYNE HEELLP DAU PE AFAR :))




Statusuri noi 2012 haioase nr.13:
>
apa trece .. pietrele raman .. cum si iubirea dintre noi s-a dus... asa si suferintza a ramas... amintirile cu tine sunt placu.. dar cand ma gandesc ca nu te mai am .. ele sunt foarte tacute




Statusuri noi 2012 haioase nr.14:
>
dnd ma cheam prietenul la o tzigara!!!!!!!!:-h




Statusuri noi 2012 haioase nr.15:
>
i belive in mos craciun

i somethings for you sgp"))




Statusuri noi 2012 haioase nr.16:
>
cu perna in bratze te astept suspinand..stii k imi lipsesti mai mult k oriknd....dar traiesc visand ...as da orike k sa vii....mi-as da sufletul sa stii..nu mai kontinua ..fara tine viatza mhea..nu mai este cum era ..nu mai simt iubirea ta ..:(




Statusuri noi 2012 haioase nr.17:
>
nu ma bagati in seama ca va bag eo in seama




Statusuri noi 2012 haioase nr.18:
>
Pierduta sub soarele mucegait .Respir esenta vietii prin porii infundati si uit privirea sufletului sincer,ce-mi striga mutenia durerii...Invaluita in negura pustie si neagra ma'nec in noroiul din mormant: Crucea-mi vanduta o topesc in aur Si ma topesc inghetata de focul sufletului tau.Mistuit in groaza Mi-e frica sa-ti privesc inima lovita ...inotand in marea de sange si venin invelita in otrava...Tot am curajul sa spun un simplu ''te iubesc''




Statusuri noi 2012 haioase nr.19:
>
Foaie verde solzi de peste uite prostul cum citeste

Se enerveaza asa tare ca sare din balamale

Balamaua il pocneshte shi peste nas il loveshte

Shi tzipa asa de tare ca-nceput sa nu-l mai doara?




Statusuri noi 2012 haioase nr.20:
>
de fitse



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu