Statusuri:noi 2012 pentru messenger

Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.1:
>
nu m-am mai dus la ore din cls a7a; aq sunt a9a...oare ce or mai fi faqt aia? pe cn o fi batut? ce gagici or fi?




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.2:
>
buna, sunt prost, tu esti balos tu esti tampit eu sunt nenorocit




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.3:
>
tareeeeeeeeeeeee




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.4:
>
ziua mea de nastere a inceput frumos,dar pana la sfarsitul zilei totul s-a dus pe apa sambetei...verisoara mea s-a certat cu mne nu sh' din ce cauza,iar cei mai buni prieteni(km ii credeam yo)nici macar "la multi ani" nu mi-au zis...deci dupa mine nu cred k exista ceva mai raw...toti prietenii sa uite de tine...




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.5:
>
Cumpar droguri? pentru relatii sunati-ma la numarul 112/955... ofer cazare pe termen lung dupa incheierea contractului? rog seriozitate!




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.6:
>
90% dintre romani ar muri vazandu-i pe Nicolae G. sau pe Vale V. aruncandu-se de pe un blok...iar 10% ar lua un scaun, un suk si un pakhet de popcorn si ar striga:"N`ai Tupeu!!''.....trm mai departe dak esti acel 10%




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.7:
>
Prostia shi-a facut mutatzie in mintea ta!

grav e k-i place asha mult...!!!




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.8:
>
Daca cineva te iubeste, iti dai seama dupa sufletul lui/ei, nu dupa ceea ce este ....:)




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.9:
>
O scoica de aur se afla in inima mea cand scoica se va sparge TU VEI RAMANE IN EA!




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.10:
>
te iubesc, vorbim ,ne plimbam impreuna dar nu sunt din tara ta, vorbim limbi diferite dar ea vorbeste aceeasi limba ca si tine dar yo nu vb limba indragostitilor dar iubesc mai mult decat orcine




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.11:
>
de succes




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.12:
>
dragostea nu moare nici atunci cand pe pamant noi nu vom mai fi




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.13:
>
urasc ''iubirea'' si ''prietenia''




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.14:
>
dnd vorbesk cu pretenu..:X:X:X




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.15:
>
dnd ask meloddi




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.16:
>
Daca ash fi o pysyqutsa asj iubi un motanel,Dar asja sunt o fetitsa si iubesc un baietel:X:XT.B.X puui:X




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.17:
>
Te iubesc pentru ceea ce sunt EU atunci cand sunt ku tine,.....nu pentru ce esti tu!




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.18:
>
a inceput de ieri sa cada ...cate-un turture pe strada..




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.19:
>
mi-e dor de vocea ta sa-mi spuna te iubesk mi-e dor de vocea ta sa-mi spuna te doresk.....mi-e dor de tn te b3sk:X:X




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.20:
>
DAk dai buzz shi shtii ce pleaka d-aici???? perversa, ca pe lista de ignore



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu