Statusuri:noi 2012 tpu

Statusuri noi 2012 tpu nr.1:
>
Saracii bogati,....parca mi-e mila

Ca nu-si mai afla somnul

Nici ceile de la masini sau vila,

Ce sa mai zic de cheia inimii,...

K-i INUTILA!




Statusuri noi 2012 tpu nr.2:
>
Noi la scoala am invatat sa fumam !




Statusuri noi 2012 tpu nr.3:
>
nu iubi un fotbalist ca-i un lucru foarte trist cand e dragostea mai dulce el ea mingea si se duce




Statusuri noi 2012 tpu nr.4:
>
Tu esti soarta care imi va schimba destinu:x




Statusuri noi 2012 tpu nr.5:
>
Sunt o proasta ca te-am iubit

Desi nu e vina ta

Eu te vreau pe tine

Si u o vrei pe ea !




Statusuri noi 2012 tpu nr.6:
>
dnd mananc gem si fac baie in borcan




Statusuri noi 2012 tpu nr.7:
>
Nu intotdeauna trebuie sa intoarceti pagina,..... mai trebuie si rupta din cand in cand!




Statusuri noi 2012 tpu nr.8:
>
Unii se cred destepti,dar mai degraba sunt idioti

Unii cred ca au noroc in dragoste dar de fapt au ghinion; Dar cel mai tare e cand cnv crede k e iubit , dar defapt e respins.... ....trimite-l mai departe :)):))




Statusuri noi 2012 tpu nr.9:
>
bh'a,.... f'titzelor, nu mai suferiti k nu se merita...pe ei ii doare in cot de noi iar noi sa suferim; eu zik k nu se merita...:((





erika cis




Statusuri noi 2012 tpu nr.10:
>
Sunt fitoasa:X! Nu-ti convine? Zii la MATA ce-mi zici mie!” Chiar crezi ca imi pasa??? :d hai STOP q zdrentele :-p




Statusuri noi 2012 tpu nr.11:
>
nu pot mai mult decat sa te iubesc;...... restul nu depinde de mine!




Statusuri noi 2012 tpu nr.12:
>
Esti prost!

.... cum, eu?....... da, eu!




Statusuri noi 2012 tpu nr.13:
>
te iubesc... te ador... ca pe-o roata de tractor




Statusuri noi 2012 tpu nr.14:
>
E dreptul tau sa gresesti;....nu renunta la el!

Asa mai ai o sansa sa inveti ceva!




Statusuri noi 2012 tpu nr.15:
>
Daca soaptele n-ar fi de-ajuns

Si vrei un raspuns

Eu sunt doar a ta

Daca tot ce simti e doar un soc

Eu nu mai pot sa dau inima mea

Tu-mi aduci lumina-n ochii mei

Si-mi dai putere de-a iubi

Langa tine simt ca pot zbura

Fara tine n-as putea trai

Da-mi o clipa acum sa pot visa

Vreau sa mai pot spera

Te vreau doar pe tine in viata mea

Imi doresc sa fiu numai a ta

Si poate dac-ai vrea (dac-ai vrea)

As fi langa tine-o stea

Cu un zambet ma poti cuceri

Ma poti iubi si sa simt ca zbor

Ma gandesc la tine tot mereu

Te vreau al meu, imi este tare dor

Da-mi o clipa acum sa pot visa

Vreau sa mai pot spera

Te vreau doar pe tine in viata mea

Imi doresc sa fiu numai a ta

Si poate dac-ai vrea (dac-ai vrea)

As fi langa tine-o stea

Da-mi o clipa acum sa pot visa

Vreau sa mai pot spera

Te vreau doar pe tine in viata mea

Imi doresc sa fiu numai a ta

Si poate dac-ai vrea (dac-ai vrea)

As fi langa tine-o stea




Statusuri noi 2012 tpu nr.16:
>
Numai mintzile inguste pot fii capabile de atatea jigniri!




Statusuri noi 2012 tpu nr.17:
>
Daca sclavul nu are decat un stapan, ambitiosul are atatia cati ii sunt necesari sa-si atinga scopul!




Statusuri noi 2012 tpu nr.18:
>
Acum vreau chiar sa va spun.....eu am si racit akum:((((((




Statusuri noi 2012 tpu nr.19:
>
Retzeta unui eshek sigur:

INCEARCA SA MULTZUMESHTI PE TOATA LUMEA!




Statusuri noi 2012 tpu nr.20:
>
dragostea e un munte pe kre il urci razand shi il cobori plangand....e o taina pe kre indragostitzii o ascund de frik lumii....knd taina e descoperita,dragostea se stinge ca un clisheu fotografic expus la lumina....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu