Statusuri:de indiferenta

Statusuri de indiferenta nr.1:

dnd-busy tu nu stiii?




Statusuri de indiferenta nr.2:

dnd indrept banane




Statusuri de indiferenta nr.3:

Nu SuNt... :)... VoRbEsTe In PuNgA sI cAnD mA iNtOrC iMi DaI pUnGa:)):)):))




Statusuri de indiferenta nr.4:

i`m looking for my angel dnd




Statusuri de indiferenta nr.5:

dnd ma dau cu schiurile pe iarba!




Statusuri de indiferenta nr.6:

dnd....schiez in frigider




Statusuri de indiferenta nr.7:

DnD... cant la capsator;)




Statusuri de indiferenta nr.8:

DND..mulg vaca..




Statusuri de indiferenta nr.9:

A intrat un extraterestru pe MESS ... DnD k vb ku el :))




Statusuri de indiferenta nr.10:

Momentan abonatul Y! Messenger nu poate fi contactat ... lasati un mesaj dupa buzz`ul dat de dumneavoastra !!!




Statusuri de indiferenta nr.11:

DnD ?.! AM NEVOIE DE TINE CA DE O GAURA IN PREZERVATIV?.!




Statusuri de indiferenta nr.12:

foaie verde busuioc tu dai buzz iar eu ma joc:P




Statusuri de indiferenta nr.13:

foaie verde de arici uite am o treaba aici




Statusuri de indiferenta nr.14:

dnd ma duc pana la colt sa cersesc iubirea ta




Statusuri de indiferenta nr.15:

un om cu skoala e unul prost pt k s-a chinuit atat degeaba:))

cand e mare, nu aj nik:))




Statusuri de indiferenta nr.16:

DnD alerg mauseul :D :P




Statusuri de indiferenta nr.17:

Uneori până şi mie mi-e greu să mă suport,.....nu vreau sa fiu deranjata nici chiar de mine...!




Statusuri de indiferenta nr.18:

ma balacesc DnD k te stropesc




Statusuri de indiferenta nr.19:

dnd...trece un stol de rame:))




Statusuri de indiferenta nr.20:

DUS LA PESTI CU RANGA...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu