Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

cel mai trist lucru e sa nu fi nimic,cand undeva,candva,erai totul




Statusuri triste nr.2:

De ce imi spui ca ma iubesti, cand tot ce faci e sa ranesti, nu te mai cred, e prea banal, povestea e la final:((:-




Statusuri triste nr.3:

lumea imi zice ca tu esti un nimeni iar mama mea imi zice ca tu nu existi ,tatal meu zice ca esti o umbra dar inima mea zice ca esti doar in capul meu




Statusuri triste nr.4:

imi doresc dragoste...dar nu o pot gasi,imi doresc blandetze dar noo poty ofery,te doresc pe tine ...dar nu ma vei iuby:((:(((




Statusuri triste nr.5:

Spui cuvinte care dor

Cuvinte fara sens

Cuvinte pe care nici macar tu nu le crezi

Sunt cuvinte care dor

Cuvinte pietrificate

Cuvinte aruncate in inima celui care stii

Ca te iubeste




Statusuri triste nr.6:

Te iubesc...dar nici nu stii ca exist...te iubesc si as vrea sa te simt...ejti iubirea vietzii mele..ejti tot ce am visat....Te iubesc iubirea mea...ochii tai ma-u fermecat:*:*:*




Statusuri triste nr.7:

K p o floare tzy-am dat inima..

N-ai iubit-o n-ai tzynut la ea..

Doar parfumul i l-ai mirosit...

Ai arunk-to cand s-a ofitit..

Nu vreau mila ta, mila ta...

Vreau sa plang sa uit de tot...

K nu mai pot....




Statusuri triste nr.8:

incep sa te urasc pt k m-ai umplut de vicii.fumez clipe k si km as fuma sentimente,beau vise k si km as bea sperante..u m-ai facut sa urasc viata si tot ce are legatura cu ea.tie iti datorez clipele desarte in kre am asteptat sa apara ceva mai bun in viata mea.in tine am avut incredere si am sperat k nu o sa ma parasesti.dar si u la randul tau te'ai dovedit a fi doar un vis trecator in viata mea lipsita de importanta.datorita tie am invatat sa urasc si iti multumesc pt acest sentiment..m-ai facut sa imi pierd speranta in orice si oricine atunci knd totul era mai frumos in viata mea...de aceea tin sa-ti multumesc pt k m-ai invatat sa urasc cu toata fiinta mea..akm datorita tie nu mai pot avea incredere in nimeni :((




Statusuri triste nr.9:

M-ai inselat si sufletul ma doare

Acum ca ai plecat

Degeaba plang si sufar pentru tine

Eu vreau ca sa te uit




Statusuri triste nr.10:

nimeni nu poate face nimik ka sa fiu fericita decat 2 cuv spuse de pers iubita!




Statusuri triste nr.11:

E greu sa plangi acolo unde radeai odata, Sa vezi kum fericirea in lacrimi e udata, E greu sa uiti sarutul ce ink il doresti... E greu sa uiti un nume knd ink il rostesti......




Statusuri triste nr.12:

Daca-ti inabusi sentimentele vei ajunge sa plangi de tristete !daca-ti inbusi iubirea vei ajune sa nu mai ai sentimente.




Statusuri triste nr.13:

zambete celui ce te-a parasit sa nu creada k iti pare rau;)




Statusuri triste nr.14:

mergi mai departe si fara mn,dak poti!...pt ca eu o sa merg fara tine!nu uita,m-ai lasat sa plec...




Statusuri triste nr.15:

de ce nu aceptam realitatea chiar daca este reala?:( ..dc iubim fara sa fim iubiti?..dc cautam raspuns intrebarilor fara raspunsuri .. :)




Statusuri triste nr.16:

zilele trec..dar foarte greu...mie dor de tine.....vreau sa uit trecutul dar nu pot pt k tu esty trecutul......miar placea sa pot da timpul inapoi....as nu mas fi certat cu tine niciodata...asa lacrimi nu ar mai fi curs...sperantear fi existat...shi visele ar fi fost nespulberate...dar sa dai timpul inapoi e imposibil......as k raman doar cu AMINTIRI




Statusuri triste nr.17:

desi nu iti pasa.....te iubesk....desi ai aleso pe ea..stiu k qma iubesty pe mn:-




Statusuri triste nr.18:

Akm esti ku alta .. pe mine m-ai uitat ..stau si plang .. ma gandesc la toate momentele petrecute impreuna .. dar ... vei vedea ce greseala mare ai facut .. si intr-o zi, poate ca ... va fi ca in trecut ...




Statusuri triste nr.19:

Nu pot sa inteleg dc zi de zi imi dai sperante,dar nu faki nmk pt noi...nu pot s inteleg dc vezi toate...si p mn nu ma vezi!ma pierzi...




Statusuri triste nr.20:

au trecut 2 ani park ar fi trecut 2 zile....d la despartirea noastra am aceeasi inima inghetata.makr dak as fi gresit cu ceva dar s spune k in dragoste unul iubeste si celalat se lasa iubit'iar u mi-ai lasat mie partea cea my grea s te iubesc si u te-ai asat purtat d iubirea mea.

pacat k te pliktisesti asa d repede in 2 clipe mi-ai luat inima si ai aruncat-o iar akum e sparta in bucati si asa a ramas ...nu ma nici curaj s imi adun cioburile dar nici s las p altcineva s o faca.poate k ele tot p tne te asteapta.ce naive,nu stiu k tocmai u le-ai spart.sau poate k inima mea, ranita ,tot my are curajul s te ierte...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu