Statusuri:haioase

Statusuri haioase nr.1:

sthiu ca te uiti la ea,dar te gandesti la mine..o atingi pe ea dar ma simti pe mn....tie sete de mn dar te racoresti cu ea..ma vrei pe mn dar te multumesti cu ea:):X




Statusuri haioase nr.2:

fafafffffffffffffffffffffff




Statusuri haioase nr.3:

va veni o zi knd imi vei spune: ”eu sunt pt tn, nu pt alta!”...eu cu lacrimi iti voi sopti: ”ai fost pt mn, acum fii pt alta!”




Statusuri haioase nr.4:

yubesk un puy mik :X by mymy




Statusuri haioase nr.5:

femei :x




Statusuri haioase nr.6:

sa nu crezi nici o data in dragoste o zic din propria experienta,cand cand esti mai fericita dragostea te lasa...sunt trista...




Statusuri haioase nr.7:

te visez in gand,oriunde as fi,orice as face u imi apari in fata sh imi doresc sa te am aproape,te iubesk puiul meu sh lumea noastra va fi transformata in mii de culori:X




Statusuri haioase nr.8:

eu in noapte te sarut , sub bratele tale usor mam pierdut iar u.. mai aprins cand lumina s-a stins




Statusuri haioase nr.9:

Din ziua în care sunt cu tn ... în viatza toate`mi merg mai bn...atâţia ani te`am aşteptat nu`mi pare rău a meritat .. mi`am dorit toată viaţă k să fi numai al meu ... sh TE IUBESC aşa de mult ... încât nici eu n`aş fi crezut ... [:X ]




Statusuri haioase nr.10:

intr-o zi iubirea intreaba prietenia: -DAR CE FACI TU INK AICI DAK SUNT DEJA EU?? iar prietenia raspunde: - EU EXIST SA ADUC UN ZAMBET UNDE TU AI LASAT O LACRIMA!!




Statusuri haioase nr.11:

Am visat azi noapte k u mai parasit,dar knd mam trezit am vazut k totul a foat doar un vis....




Statusuri haioase nr.12:

Totul parea pierdut....Te-am cunoscut intr-o zi de vara cand totul mi se parea pustiu si credeam ca nu o sa mai cunoasc pe nimeni niciodata....Tu mi-ai redat frumusetea vietii si mi-ai adus zambetul pe buze...Pentru mine esti a doua viata...Te iubesc...




Statusuri haioase nr.13:

Te iubesc!

Dar unde m-a adus iubirea asta?

K am ajuns sa plang k proasta,

Sa te caut in altii si sa nu te gasesc!




Statusuri haioase nr.14:

mi-e frica,mi-e frica de faptul ca traiesc o iubire imposibila si totusi lupt si visez cu ochii deschisi m-am indragostit prosteste de tine de ochii tai de tot dar esti atat de departe iar gandul meu se pierde pana la tine caci drumul e prea lung...




Statusuri haioase nr.15:

as fi vrut sa nu fi cunoscut iubirea,sa nu fi stiut ce inseamna despartirea,dar cand fata se mareste ea pe toate le intanleste.




Statusuri haioase nr.16:

tu fericit sa fii iti fac doar bucurii numai eu de focul tau. cu tn vreau o viatza intreaga sa stau si pe nik sa nu te dau.Nici pe o suta nici pe o mie nici pe un milion nu te'as da nu te'as lasa nici dak ar fi sa mor




Statusuri haioase nr.17:

Ti amo ma non con il cuore ma col l'anima perchè un giorno il cuore smettera di battere ma l'anima vivrà per sempre...Te iubesk dar nu q inima te iubesk q sufletul pt k intr`o zi inima va inceta sa mai bata dar sufletul traieste pt totdeauna...




Statusuri haioase nr.18:

ITI DAU INIMA MEA AI GRIHA CE FACI CU EA :x




Statusuri haioase nr.19:

ingeres din soare rupt

eu as vra sa te sarut ...

dar cuma nu se poate

ca de mn esti departe :((:((:((:((




Statusuri haioase nr.20:

in Romania toate s-au scumpit dar...saruturile...prin reducere s-au ieftinit..;)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu