Statusuri:iubire

Statusuri iubire nr.1:

inima imi plange cu suspine, fiindca u nu esty langa mine,

stiu departarea e grea, dar te rog nu ma uita...:((=((




Statusuri iubire nr.2:

traiesti sa te nasti,traiesti sa te maturizezi,traiesti sa iubesti,traiesti fiindca odata mori..;)




Statusuri iubire nr.3:

ParuL TaU Ca CoaDa VaCii , CanD Te vaD Ma IaU ToTii DraCii !!




Statusuri iubire nr.4:

daca el nu te baga in seama..asculta-ti inima daca il iubeste.....Ascult-o...iubeste si vei fi iubit:X:X:X




Statusuri iubire nr.5:

Am vrut sa plec, dar am ramas...am vrut sa strig, dar n'aveam glas...din calea ta am vrut sa ma feresk, dar am simtit k te iubesc




Statusuri iubire nr.6:

..mdea,




Statusuri iubire nr.7:

DND,.....askult kum mor fulgii de nea, pe fatza ta!




Statusuri iubire nr.8:

cand la el te gandesti simti o mangaiere , cand pe el il visezi simti o placere , cand te gandesti la el esti cea care stie sa viseze, si cand te intalnesti cu el, fluturasii iti vin, o emozie ,un sentiment si te blochezi dar in acel moment baiatul nu se opreste, lupta pentru iubirea vetii care a durat pana cand tu ai plecat




Statusuri iubire nr.9:

Domnisoara scolarita, nu mai da la toti gurita; gurita de vei da, carte nu vei invata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Statusuri iubire nr.10:

de cand e lumea si pamantul....femeia si.a`ncalcat cuvantul....




Statusuri iubire nr.11:

te iubesk....




Statusuri iubire nr.12:

te iubesk , mi amore ~~~!!!




Statusuri iubire nr.13:

tbx




Statusuri iubire nr.14:

"Nimeni nu-i perfect ..toti avem cate-un defect..si defectul mew..e ca tin cont de tine merew .."




Statusuri iubire nr.15:

Imi pare rau ca te-am gonit afara-n ploaie,

Te-am abandonat in balti, printre siroaie

de lacrimi sarate.....!

ATUNCI CREDEAM CA AM AVUT DREPTATE!




Statusuri iubire nr.16:

te iubesk la nebunie ka pe dracu din cutie




Statusuri iubire nr.17:

Dyger may greu cand imi dai ignorr....

Nu mi-e ushorr....

In rest,.....totu-i OK,...

Shy ..te adorr!




Statusuri iubire nr.18:

tare trist:d:d:d:(((((((((




Statusuri iubire nr.19:

Am invatat ca nu conteaza ce ai in viatza...ci pe cine ai in viatza...Am invatat ca oricum ai taia orice lucru are doua fete...Te iubeskk enorm...:x




Statusuri iubire nr.20:

a fost o data,

un mos si o baba,

mosu a spus,

eu mor!!!

iar baba a spus,

iti dau ignorre



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu