Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

Mata nu ma vrea!DAR EU TE VREAU POE TINE...SI NU AM NIMIC CU EA!!




Statusuri pentru messenger nr.2:

de cat sa bei si sa conduci,mai bn fumezi si zbori;)




Statusuri pentru messenger nr.3:

Te iubesc in scris ,te iubesc in vis , te iubesc mereu ingerasul meu. TE IUBESC PUIULE




Statusuri pentru messenger nr.4:

cand nu am bani...ma ganesc la tine, iar cand am ma gandesc la altul, te iubesc portofelul meu gigantic




Statusuri pentru messenger nr.5:

de ce toate fetele au suferit din cauza baietilor




Statusuri pentru messenger nr.6:

Astept cu nerabdare

Sa imi iesi in cale

Sa te simt

Sa te ating

Sa iti spun vb fierbiti




Statusuri pentru messenger nr.7:

ITI DARUIESC O FLOARE PENTRU ALTA FLOARE




Statusuri pentru messenger nr.8:

pt el mai importantzi sunt prietenii lui decat me:(:(...




Statusuri pentru messenger nr.9:

foaie verde spik de grau sarut ochii kui ii scriu si gurita cui citeste numai daka ma iubeste




Statusuri pentru messenger nr.10:

nu rani dak nu poti vindeca!




Statusuri pentru messenger nr.11:

eeeee dragostea asta....e ciudata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Statusuri pentru messenger nr.12:

iubirea e o lacrima pe obrazul unei fiinte




Statusuri pentru messenger nr.13:

cand iti va fi dor de mine, aminteste-ti un singur lucru... ma-i lasat sa plec




Statusuri pentru messenger nr.14:

te iubesc:x




Statusuri pentru messenger nr.15:

te iubesc picatura mea




Statusuri pentru messenger nr.16:

da cn o zis ca ne mananca bani. dar stiii amice.ne mancati bani dar stii ca ne mai sugeti o pula pentru niste bani si cam asta dar noi baieti sunt inteligenti va lasam va va faceti iluziii si va futem si vam lasat de asta ce mai zici




Statusuri pentru messenger nr.17:

Hai sa ne bulim frumoaso




Statusuri pentru messenger nr.18:

nu plange ca sa terminat zambeste ca sa intamplat




Statusuri pentru messenger nr.19:

andreea_isinlove




Statusuri pentru messenger nr.20:

Rozele sunt rosii, si se vestejesc..... Sunt iubitul ta si TE IUBESC!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu