Statusuri:de dragoste

Statusuri de dragoste nr.1:

Doua flori iubesc pe lume: trandafirul si pe tine ;trandafirul dimineata iar pe tine toata viata!




Statusuri de dragoste nr.2:

'geaba ai vocatie, .......dak' n-ai inspiratie




Statusuri de dragoste nr.3:

da

adevarat




Statusuri de dragoste nr.4:

IUBIREA NOASTRA ,E UN VIS;

IUBIREA NOASTRA E O FLOARE,

CE INFLORESTE, S-OFILESTE

SI APOI CU-NCET. CU-NCET DISPARE




Statusuri de dragoste nr.5:

As vrea sa fiu un puisor,

In patul tau sa ma strecor,

Si sa-ti soptesc incetisor,

EU TE ADOR:*:)




Statusuri de dragoste nr.6:

cand un pictor orb va picta sunetul unei petale de trandafir cazand pe o podea de cristal........atunci cineva te va iubi mai mult decat mine....




Statusuri de dragoste nr.7:

despre viata




Statusuri de dragoste nr.8:

spune cine stie sa fie langa tn pe soare sau ploi

nimeni nu poate sa inteleaga iubirea ce ne leaga pe noi 2




Statusuri de dragoste nr.9:

eu te iubesc, uh nu iti dai seama pt k esti mult prea ocupat; eu te sun uh imi inchizi; eu iti spun k te iubesc uh imi spui k ai treaba; eu iti zic: vino putin uh zici k pleci!.... uh imi zici k ma iubesti,... eu iti zic k e prea tarziu!




Statusuri de dragoste nr.10:

daca cineva te-ntreaba ce-i dragostea pe pamant uh sa-i spui ca e o boala ce te baga in pamant :-*




Statusuri de dragoste nr.11:

te iubeste dar nu isi da seama si aste e rau pt ca tu suferi ca nu esti cu el:(( ea ar vrea sa nu se mai gandeasca la tine dar nu poate ca te iubeste de mai mult timp




Statusuri de dragoste nr.12:

nu ma iubi pentru cum arat ,iubeste-ma pentru cum ma port cu tine...nu ma iubi pentu cum vorbesc, iubeste-ma pentru tot ceea ce iti dovedesc ...nu ma iubi pentru tot ce fac.. iubeste-ma pentru ca te iubesc!




Statusuri de dragoste nr.13:

Eu te iubesc de mor.Si ti-o sp intr-adevar.Dak si tu simti la fel, sp da, intr-un apel. va pwpă JOJO




Statusuri de dragoste nr.14:

iubeste si o sa fii iubit....




Statusuri de dragoste nr.15:

Pastreza-ti ''sentimentele'' la RECE , sa nu se altereze,.....pan' gasesti alt FRAIER !




Statusuri de dragoste nr.16:

[;x]CinE aR puTEa mIe sA iMi doVeDeaSkA k uN BaGaBoNd nU aRe VoIe sA iUbEaScA [;X] sHi bAgAboNd De aS fII laS LumEa Sa VorBeaskA sHi iNimA mEa aRe vOiE sA IubEascA [;x]




Statusuri de dragoste nr.17:

ORI LIDER IN INIMA TA , ...... ORI DELOK !




Statusuri de dragoste nr.18:

Iubirea adeVarata o Castigi in viaTa, nu O cumperi din Piata !!! by n!coo:x




Statusuri de dragoste nr.19:

dragoste cu femei




Statusuri de dragoste nr.20:

Eu sunt pe drumul meu si tu pe-al tau si-asa vom fii mereu !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu