Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

dragoaste e oarba cand nu te astepti da nu te duce daca vrei so pierzi




Statusuri pentru messenger nr.2:

Trek noptzi si lacrimile-mi curg si nu te pot scoate din gand.....plang si sufar din cauza ta...plang,dar nu te pot uita....................




Statusuri pentru messenger nr.3:

IuBeSTe BaIaTuL CaReITi SPuNE eL pRImuL k TE iuBEste sI care VIne LA TIne SI ITI cErE PRiEteNIA SI nu Pe cEL cARE asTEpta SA viI Tu LA El




Statusuri pentru messenger nr.4:

dak cine va te intreaba....

ce e iubirea pe pamant?.....

spunei k e suferintza....

k te baga in pamant...........:(:(:(




Statusuri pentru messenger nr.5:

Dragoste noastra.....hmmm asta spui tu? poate ai vrut sa spui placerea ta dispretul meu asa vei ramane mereu




Statusuri pentru messenger nr.6:

Un compromis aduce un altul, eu nu fac compromisuri Si daca trendu-i la Paris prefer sa fac ce n-a vazut Parisu’




Statusuri pentru messenger nr.7:

eu te iubesc dar tu te uiti la mn ca prostu'!!!Nu intelegi expresia fetei mele???????Atunci ramai prost dar eu tot te iubesc




Statusuri pentru messenger nr.8:

numai noobi pe metin




Statusuri pentru messenger nr.9:

am nevoie de tine mai mult ca de aer am nevoie sa te sarut acum...poti sa vii?




Statusuri pentru messenger nr.10:

De rupi o coarda de vioara

Vioara geme tremurand

O alta coarda ii ia locul

Si-auzi vioara iar cantand.

Dar cand o simpla lovitura

In coarda inimii lovesti,

Ea sufera o viata-nteaga

Si nu mai poti sa o inlocuiesti!




Statusuri pentru messenger nr.11:

te iuvesc k in prima zi dupa divort




Statusuri pentru messenger nr.12:

am vorbit cu soarele diminetzi...ca razele lui sa-ti atinga fatza...si sa-ti spuna de la mine...BUNA!!!...DIMINEATZA




Statusuri pentru messenger nr.13:

daca amandoi va iubitzi la fel de mult...nu lasatzi pe altcineva sa intervina intre voi...ca sar putea sa va despartitzi...iar o dragoste sincera consta sa adevar...iubitziva ca prima data:X




Statusuri pentru messenger nr.14:

o dragoste incepe cu un zambet...se continua cu un sarut...ji se termina cu o lacrima...(raluca)




Statusuri pentru messenger nr.15:

ursuletul meu de plus nai vrea ca sa facem dush in cearsaf sa ne bagam si potin sa ne ejucam ce zici pisy incercam?=))




Statusuri pentru messenger nr.16:

ma vrei inapoi?eu nu...iti spun doar atat...nu miza pe faptul ca odata m-ai facut sa plang...




Statusuri pentru messenger nr.17:

nici nu stii kt de mult tin la tine ....u ti la mn ??? nici nu stii kt de mult te iubesc....u ma iubesti .....dc nu iti dai seama o data ....k esti prost si umbli dupa o beata ......L::)))




Statusuri pentru messenger nr.18:

Este grew cand thu shi pretena ta suntetzi indragostite de acelashi baiath.....dc este intrb....dc?




Statusuri pentru messenger nr.19:

te iubesc si nu iti pot spune te-am iubit ca un nebun la pragul usii scriu la status si citesc .....frateee ce dasta tare te iubesc




Statusuri pentru messenger nr.20:

ce duce e viata...

cand stai sa te gandesti...

la o persoana draga....

pe care o iubesti:X:X:X



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu