Statusuri:haioase

Statusuri haioase nr.1:

Sunt fata de pus in rama nu k orice panarama;)




Statusuri haioase nr.2:

Nu am bani de status ca i-am cheltuit pe avatar




Statusuri haioase nr.3:

~~~_________Nu Sunt PerFectA~~~__Nici Nu Vreau___ Nici Nu Pot!!___Nu Vreau Sa Fac FruMos Knd Stiu K N`are Rost!>:PSunt IncaPaTaNatA___ Si`mi pLaCe Asa cUm Sunt ____{:X

}Si Daca Nu`ti ConVine eu N`am Sa Ma pLaNg!>:)>:P




Statusuri haioase nr.4:

Imi place vrajeala ta:x,dar dak zambesc knd imi vorbesti,nu inseamna k m-ai prostit...!:):X




Statusuri haioase nr.5:

sunt plecata cu statusul la plimbare asa ca nu il mai citi degeaba




Statusuri haioase nr.6:

[[}}:*{]SeX iS a SeNzatIon,iT iS aBOut A mEn TeMpTaTIon Of PuTTinG hIs LocAtIon in A wOmaN DesTinAtiOn.Do YoU unDeRStand ThIs ExpliCatIoN Or You NeEd A DeMonStraTiOn?:P:P{}:* bY LALA




Statusuri haioase nr.7:

...din tot ce ai ..sunt tot ce n-ai...




Statusuri haioase nr.8:

vand adisasi nike k mp3 si bloothoth




Statusuri haioase nr.9:

CaNd PrIeTeNiI iTi iNtOrC sPaTeLe... Da`Le Un sUt In fUnD :-S




Statusuri haioase nr.10:

Nu e frumos ce e frumos

E frumos ce-ti place tie ;)




Statusuri haioase nr.11:

Fraierii sa faca BUZZ!




Statusuri haioase nr.12:

jigneste-ma pentru a-mi da forta de a te ucide




Statusuri haioase nr.13:

orice barbat se vrea adevarat...occidental si vrea sa para original...dar fetele...o spun si blondele paradoxal...vor un barbat sentimental




Statusuri haioase nr.14:

sunt original si nu am rival




Statusuri haioase nr.15:

TE IUBESK in styl GABANNA k esty DOLCE ka bomboana...

TE IUBESK in styl ARMANI ka sa moara toti dujmanii...

Shi atunci knd nu am ce face TE IUBESK in styl VERSACE...:X:X:X::X




Statusuri haioase nr.16:

Suntem piesele perfecte dintr-un joc de sah PERVERS unde nu exista reguli si toti sunt pe INTERES




Statusuri haioase nr.17:

Noi Suntem Aia...De Care Ti-a Zis Mata Sa Te Feresti ;)




Statusuri haioase nr.18:

C ar fi lumea fara BLONDE???? O nimik toata... un dezastru ;));));)) ..... [sunt blonda si m mandresc q asta ;;) ;;)] ......




Statusuri haioase nr.19:

A camel can work a whole day without drinkin` >< I can drink a whole day without workin`




Statusuri haioase nr.20:

A avea constiinta curata inseamna a avea memorie proasta.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu