Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

Ieri pe neasteptate

Eu si cativa prieteni ne-am gandit sa mergem pe Marte

Vreau sa vad daca se poate

Rugam N.A.S.A sa ne duca pe luna

Apoi asteptam o saptamana poate

Un alt transport ca sa ne duca pe Marte.

Si asa dupa cum v-am spus

Iata ca am si ajuns,

Pe-o planeta moarta

Nu are apa,flori si nici macar un fir de iarba

Dar mie imi palce chiar si asa

Sa ne gandim acum daca am putea-o popula

Ce vom aduce ? Pai....oameni ,pasari,nori

Verdeata si foarte multe flori

Un animal din fiecare

Si ce mai toate cele necesare

Dar cum le vom aduce ramane de vazut

Distanta e prea mare din Marte pana la Pamant(eu am compus-o am mai multe dar asat mia placut:DxD vot daca vretzi:*)




Statusuri smechere nr.2:

Sa porti mereu in gand

Sa porti o vesnicie

Acest cuvant frumos

Numit PRIETENIE.



:[PwD]: By (*)AleXuTzZa(*)




Statusuri smechere nr.3:

Prietenul meu de la masa cealalta vrea sa stie daca iti place de mine




Statusuri smechere nr.4:

ochii mari gurita mica trasaturi de papusica




Statusuri smechere nr.5:

Am vrajeala necesara pentru orice domnisoara.... By Mada



Nu Votati !!!




Statusuri smechere nr.6:

>>Intelege odata, am o viata prea ritmata...Nu ca nu incapi in ea..Dar deja e greu si asa




Statusuri smechere nr.7:

Nothing to see here! Please move on, citizen!




Statusuri smechere nr.8:

ejti intr-o camera rotunda cu o blonda .Ce i-ai face ??? ....as puneo sa caute colturile la camera aceea rotunda !!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Statusuri smechere nr.9:

lumea se sfarseste... uita-te in jur... nu mai exista dragoste ci doar bestii in calduri




Statusuri smechere nr.10:

ca sa intelegi cat esti de prost trebuie totusi sa-ti mearga mintea:)




Statusuri smechere nr.11:

vand dacie solenza cu sofer cu tot.........




Statusuri smechere nr.12:

Cine te iubeste,cine te iubeste...

Zi de zi,tu crezi ca te urmareste...

Adevarul este aproape...

Pentru inot in mii de ape




Statusuri smechere nr.13:

in seara asta sunt :calare...pe situatie!




Statusuri smechere nr.14:

Ma respecti,te respect...ma iei cu vrajeala,te iau cu vrajeala,ma ataci,ma apar,ma urasti,nu te urasc...si Stii de ce? pt ca ceea ce pe tine te caracterizeaza...pe mine nu ma defineste” ” by bianca :*




Statusuri smechere nr.15:

Asa a fost mereu si nu se va schimba ceva, pentru ca nu au o viata-a lor, stau s-o comenteze pe-a mea; dar eu ma amuz si nici nu stiti cat ma bucur ca ei sunt soricei

in ochii mei de vultur. arssura rulez!




Statusuri smechere nr.16:

Nu te intoarce... Sunt in spatele tau




Statusuri smechere nr.17:

ai fost langa mn cand mi-am rupt mana, ai fost langa mn cand am luat 4 la mate, ai fost langa mn cand eram lovit in cap de te-am ales pe tn....du-te drq k imi porti ghinion ;) vot plz:*




Statusuri smechere nr.18:

90% din oameni ar plange dak N. Guta s-ar afla in vf. unei cladiri amenintandu-se ca se arunca...dar eu fac parte din ce 10% care as lua o punga cu popcorn si un scaun si as zice: "N-ai Tupeu"




Statusuri smechere nr.19:

Te iubesc......Te doresc date dracu ce glumesc




Statusuri smechere nr.20:

Hai..........hai sa..............hai sa ne...................hai sa ne f............hai sa ne fu.................hai sa ne furam puztin timp pt o cafea!:P



3 comentarii: