Statusuri:frumoase

Statusuri frumoase nr.1:

Doar iubind vei vedea, ce frumoasa e viata dak sti sa o traiesti

Ce frumos este gandul dak sti sa-l implinesti

Ce frumos e cuvantul dak sti sa-l rostesti

Ce frumos este omul dak sti sa-l iubesti............




Statusuri frumoase nr.2:

ce te holbezi mah la statusu meu:))(...)




Statusuri frumoase nr.3:

A iubi inseamna a suferi si cum multi fug de suferinata putini stiu sa iubeasca....:D




Statusuri frumoase nr.4:

Te iubesc:X:X:X!!!!




Statusuri frumoase nr.5:

nu sunt cum sunt cand tu ma vezi ,ci sunt cum sunt knd tu ma visezsi .deci dormi mai mult ca sa ma vezi ,sa vezi cum sunt knd nu ma vezi




Statusuri frumoase nr.6:

Te urasc pt ca ma faci sa zambesc :x`Te urasc pt ca itzi pasa:x`Te urasc pt ca esti departe:x`Te urasc pt ca oricat de departe ai fii te port in gand:x`Te urasc pt ca nu pot fii indiferenta cu tn:x`Te urasc pt ca ma faci sa fiu mai buna:x`Te urasc pt ca itzi pasa:x`Te urasc pt ca ma potzi tzine treaza pana la 4 dimineatza:x`Si te urasc cel maj mult pt ca NU POT SA TE URASC......Te besQ:*:*:*:x`




Statusuri frumoase nr.7:

8 litere.......2 cuvinte......un singur inteles TE IUBESC




Statusuri frumoase nr.8:

!!!..Iubeste BAIATU care iti spune ca esti ''frumosasa'' si[...]




Statusuri frumoase nr.9:

de dragoste si iubire




Statusuri frumoase nr.10:

Multi baietii iti vor spune`Te iubesc nu ma uita `Eu iti spun o alta fraza:`Uita-ma de vei putea`.lavinia pentru prietena mea georgiana




Statusuri frumoase nr.11:

cand simti ca vrei sa mori gandeste-te ca altii ar da orice sa traiasca




Statusuri frumoase nr.12:

am incercat sa te urasc...am incercat sa te ignor...am incercat sa iubesc pe alcineva....dar nu am reusit decat sa imi fac rau pentru ca tot pe tine t eiubesc:X




Statusuri frumoase nr.13:

te yubesc!nu pot spune mai mult!




Statusuri frumoase nr.14:

Te ubex crirty meo




Statusuri frumoase nr.15:

in timp ce eu respir tu expiri, in timp ce eu pozez tu ma admiri, in timp ce eu iti spun "TE IUBESC" tu ma privesti adanc in ochii si imi spui "TE DORESC" :D:X




Statusuri frumoase nr.16:

nu te merit iubirea mea si daca te merit de ce as pleca




Statusuri frumoase nr.17:

mi-e dor de sughitzul tau:X




Statusuri frumoase nr.18:

cine stie sa iubeask dupa legea tiganeasaca nu minte si nu inseala iubeste fara greseala ........ te besk muuult viatza mea ....





by .....::BlOnDa::.............




Statusuri frumoase nr.19:

l-uminitele

o-rasului

v-egheaza

e-tern




Statusuri frumoase nr.20:

am crezut ca voi fi iubita o viata........dar a fost o zi

am crezut ca imi voi petrece tot timpul cu tn......dar fara rost



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu