Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

suparat ca ai plecat si mai lasat :( fara sa-ti pese ca eu voi suferi din cauza ta :( lacrimile imi curg si am inpresia ca ma sting usor usor in fiecare zi:(:(




Statusuri triste nr.2:

adyo e un cuvant urat..spus doar la suferintza .. ptr mn e greu sa spun acest kuvant dar ptr tn se pare k niki nu are importantza,...oare dc team yubyt aja de mult in kat sa imi fie greu sa iti spu adyooo? iar ptr u a fost foarte usor sa il spui...dar asta e adyo ptr totdeauna




Statusuri triste nr.3:

As vrea sa te uiti la mine nu sa ma ignori dar.....cine stie poate intro zii va exista o relatie::((:(




Statusuri triste nr.4:

e doar o alta zi ...in care mi-am pierdut ideea ..moralulu-i la pamant si marijuana e cheia :((:(




Statusuri triste nr.5:

Poate ca Dumnezeu va dori sa cunosti multe persoane nepotrivite inainte de a cunoaste persoana potrivita ptentru ca atunci knd o gasesti in sfarsit sa stii sa o pretuiesti!!




Statusuri triste nr.6:

Noi alergam impreuna,fericiti ne tineam de mana,pana intro zi ,cand tea mintit roxi,te-ai ofticat si de mine nutia mai pasat,TE URASC MULT




Statusuri triste nr.7:

aS vR3a___ Sa Nu T3 MaI vAd Vr3oDaTa:((

___Sa Nu Ma mAi CaUtZi:((

___Sa Nu MaI aM NiMic CaRe sA ImI mInt3aScA D u

___tOat3 aC3sT3 LuCrUrI l3GaT3 De TiNe Ma FaC sA sUfAr:((




Statusuri triste nr.8:

FarA..TinE..SunT.NimiK...AdiO....(Fata_TristA)




Statusuri triste nr.9:

SpUn ca Nu’Mi PaSa…Mie imi Pasa sa Shtii…SpuN ca plEc Azi.. …DaR o Sa Ma IntoRc Intr`o Zi…SpuN ca Nu Mi’e doR…SiNcEr Mi’e D0r…SpUn Ca SuNt OK..CaNd Defapt, Nu mi’e Ushor;x




Statusuri triste nr.10:

as vrea sa ma inec intr-un lac sec,intr-un lac cu papura,la tin sub plapuma




Statusuri triste nr.11:

iubesc un baiat..........dar el de mine nu e interesat ma ig-ore si asta doare cel mai tare:(




Statusuri triste nr.12:

fericirea mea are un nume,imi da toata dragostea din lume, numai tu ai ce nimeni nu are,suflet bun si un pik de soare,dar acum cand team pierdut am suferit foarte mult ,am plans si am oftat pentru ce sa intamplat :(




Statusuri triste nr.13:

iubirea???...ce inseamna acest cuvant???.....poate nu stie nimeni, dar stiu toti kata suferinta provoaca ea...:((:((:((




Statusuri triste nr.14:

Nu ai stiut sa pretuiesti ceea ce ai avut la timpul lor ... iti vei da seama candva dar va fi prea tarziu pentru regrete:(




Statusuri triste nr.15:

Pana acum de foarte multe ori am crezut ca iubesk...Am crezut ca ii iubesk pe cei care ma iubesk...Puteam face pe oricine sa ma iubeaska,pana cand te'am intalnit pe tn...Nu m'ai iubit niciodata...Atunci mi'am dat seama ca iubesk interzisul...Ceea ce poate niciodata nu imi va apartine...Ca te iubesk PE TN... bY AnNiE




Statusuri triste nr.16:

eu stiu k te prefaci




Statusuri triste nr.17:

Te-am intalnit in cimitir aveai pe piept un trandafir si pe petala lui sctis T3 Iub3sc , Nu ma uita by Geo[:X]




Statusuri triste nr.18:

te-am iubit prea mult si nu meritai mergi inainte gasesti pe altcineva ai incredere in tine nu suferi




Statusuri triste nr.19:

credeam k imi este bine cu tine.....ne distram impreuna....iar cand ne luam in bratze simteam kum plutesc.....dar acum plang intruna...nu mai e zi fericita .....decand nu ne`am mai vazut......as vrea sa te revad macar din intamplare sa stam makar 5 minute de vorba.....dar n`as putea....cand te vad as vrea sa itzy sar in bratze......dar nu pot.......tu m`ai uitat......ejty cu alta....itzy merge bine.......nu`tzy mai pasa de mine....:((.....te iubesc.....




Statusuri triste nr.20:

Cum e cand persoana iubita te ignora, cum e cand cel pe care il iubesti o iubeste pe alta? inima iti plange dar n-ai ce-i face!! iti vine sa urli dar te abtii, taci, plangi..



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu