Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

Te iubesc si te ador ca p-un pui de curce chior/Te iubesc la nebunie ca pe draq-n colivie!




Statusuri de prietenie nr.2:

asculte si vei intelege ca atunci cand iubesti inveti sa daruiesti candi iubesti te simti in al noualea cer.cand iubesti faci totul cei posibil.alaturi de tine am cunoscut fericirea .cu tine viata e frumoasa.daca tu nu ai fi ar fi ca o pagina goala .iar ca orice drum e frumoas in doi TE VOI IUBI MEREU




Statusuri de prietenie nr.3:

Nu am nevoie de averi..am nevoie doar de un baiat care ma suna sa imi spuna: Ai grija de tine..iubita te pup..noapte buna :X !”




Statusuri de prietenie nr.4:

te iubesk....te doresc si daka mai parasi fara tine n'as traii




Statusuri de prietenie nr.5:

Magia fulgishorilor de nea,un vals intruchipat in EA,zambetul de nepretutit al TAU si dragostea ce ti`o port doar EU..:">.inseamna.“Love"and this is magic. But isn’t magic just an illusion?"







by..:x





๋ ๋ ๋๋๋๋·٠•●๋x“„ ßy◊ы „”x●๋•٠·๋




Statusuri de prietenie nr.6:

!!! IUbeste baiatul kre atunci knd vrei sa faci o schimbare iti spune k esti perfecta asa cum esti.....baiatul kre iti intelege problemele si nu insista sa facy ceva dak nu poti....Iubeste-l pe cel care iti spune ca esti frumoasa chiar si atunci cand nu esti machiata... Iubeste baiatul care nu se uita dupa alte fete decat dupa tine, iubeste-l fiindca el te iubeste si te apreciaza asa cum esti si el si-ar da viatza pt tn!!! ScZ de mass all:P:P Trimitetzil fethelor mai departe k sa ia baietzy exemplu:P:P




Statusuri de prietenie nr.7:

te iubesk`tu nu ma crezi`uitate la mine shi ai sa vezi`cu tine as trai` fara tine as muri!!! TE BESK :*




Statusuri de prietenie nr.8:

De Te DoArE iNiMa...

DuTe RePeDe Si Ia ...

ViTaMiNa ...



DRAGOSTEA......

;);):*:*




Statusuri de prietenie nr.9:

one worls one love:X:X




Statusuri de prietenie nr.10:

Dacaun baiat te saruta ce se antampla tu esti emotionata nu sti ce sa faci de emoti transpiri parca tear omoraaaa.Dar atuncu sti ca te andragostesti cu adevarat tu te uiti la el el la tine doua crizanteme legate-n sine.Iar acum pe la sfarsite pentru toti andragostiti luati o pauza ce ma HAHAHAdlumeam sa nu va despartiti acum de sarbatori.Acun pentru fete o poezie

1000 te adora

100 te iubeste

10 te vrea

1 te ia.

Ir si pentru baieti avem o poezie de generati mari mari de tot

Sa nu mai antrebi iubitul mei

In lipsa ta daca mi-e greu




Statusuri de prietenie nr.11:

eu te ubesk k la inceup...kand te priveam mi venea sa te sarut




Statusuri de prietenie nr.12:

Te'am iubit odata dar u niciodata,te'am iubit candva u niciodata'n viata u:(...nu'ti dai seama ce iubire ai ratat m'ai avut in palma j m'ai aruncat:(...cand m'ai avut nu m'ai iubit j m'ai facut de'am suferit, Doamne ce mult m'ai ranit:(e prea tarziu dragoste mea a expirat iubirea ta, acum fa ce vrei cu ea:(




Statusuri de prietenie nr.13:

viata e ca o curva,iar u esti viata mea




Statusuri de prietenie nr.14:

dintr-un suflet de gheata/A esit o mireasa.Dintr-un cristal a aparuth ceva banal,/Iar dintr-un suflet/O iubire adanca....bY...AlExA..FaLt..:x..




Statusuri de prietenie nr.15:

O briza,un val,o adiere,un nor...un sarut magnific,o atingere,o mangaiere..toate se numesc IUBIRE!Emotia este prezenta,tu esti departe,iar eu te visez!




Statusuri de prietenie nr.16:

ti-am dat papucii........si ce? ai impresia k io chiar o sa vin in genunchi sa imi cer iertare? oare ce am pierdut ai impresia k nu o sa gasesc altundeva?




Statusuri de prietenie nr.17:

te iubesk madad te iubesk mult de iubesc detot te iubesc te rogg




Statusuri de prietenie nr.18:

cel mai bun lucru e sa mergi la wc...uiti de griji!




Statusuri de prietenie nr.19:

nu este niciodata prea tarziu iubirii sa-i intinzi o mana si fericirea sa-ti ramana in inima......nu este niciodata prea tarziu sa iubesty si sa fii iubit.....nu este niciodata prea tarziu iubirii sa-i deschizi o poarta si sa mergi pe drumul fericirii




Statusuri de prietenie nr.20:

Trandafirul mai frumos nu infloreste,ca atunci cind intre ele doua inimi se iubeste!!!!!!!!!!!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu