Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

Te Iubesc in vis..

Te Iubesc in scris..

Te Iubesc mereu..

Pe cuvantul meu..

:X:x:X:x:X:x:X




Statusuri de prietenie nr.2:

Pe muntele de piatra un baiat judeca o fata judecata e facuta o ia-n brate si-o saruta!!




Statusuri de prietenie nr.3:

They say

They don't trust..

You

Me

We

Us..

So we'll fall

If we must

'Cause it's you

Me

And it's all about...it's all about...



[Chours]

It's all about us ,all about,

It's all about,(All about us)

All about..

There's a theme that they can't touch

'Cause you know..aah...aah

It's all about us ,all about,

It's all about(All about us)

All about...

We'll run away if we must

'Cause you know..aah...aah

It's all about us



(It's all about)

It's all about us..

(It's all about)

In you I can trust

(It's all about)

It's all about us...



If they hurt you

They hurt me too

So we'll rise up

Won't stop

And it's all about...It's all about



[Chours]

It's all about us ,all about,

It's all about(All about us)

All about..

There's a theme that they can't touch

'Cause you know..aah...aah

It's all about us ,all about,

It's all about(All about us)



Versuri TATU - All about us

de pe http://www.versuri.ro

All about...

We'll run away if we must

'Cause you know..aah...aah

It's all about us



(It's all about)

It's all about us..

(It's all about)

In you I can trust

(It's all about)

It's all about us...



They don't know...

They can't see...

Hwo we are

Feare is the enemy

Hold on tight

Hold on to me

'Cause tonight



It's all about us

It's all about,all about us

There's a theme that they can't touch

'Cause you know...aah...aah...



It's all about us ,all about,

It's all about(All about us)

All about..

There's a theme that they can't touch

'Cause you know..aah...aah

It's all about us ,all about,

It's all about(All about us)

All about...

We'll run away ïf we must

'Cause you know..aah...aah

It's all about us



(It's all about)

It's all about us..

(It's all about)

In you I can trust

(It's all about)

It's all about us...



It's all about us.




Statusuri de prietenie nr.4:

din dragoste adevarata din prietenie-ndelungata in trimit un mik secret *TE YUBESKKKK SI NU REGRET*:X:X:X




Statusuri de prietenie nr.5:

Te Iubsc Te Ador Y Love You

Ti amo

e



I

u

b

e

s

c




Statusuri de prietenie nr.6:

zi de zi




Statusuri de prietenie nr.7:

Te IuBeSc Si Te AdOr:D

Ca P-eUn PuI De CuRcA ChIoR...:P




Statusuri de prietenie nr.8:

Din dragoste... se naste sacrificiul, se naste ura... si experimentam durerea !




Statusuri de prietenie nr.9:

sper k uh sa`ti amintesti cat de mult yo te iubesc si atunci cand vei pleca departe in anglia eu te rog sa nu ma iuti si joe un cadou sa`mi aduci




Statusuri de prietenie nr.10:

iubirea e dulce....iubire e un sentiment ce te face sa simpti speciala....dar te face si sa suferi ....si un lucru e clar.....iubirea exista




Statusuri de prietenie nr.11:

tbx prostule;x:((




Statusuri de prietenie nr.12:

Fetele cu fuste mimi

Sau fäcut de râsul lumii,

Dar bäietii cu pär lung

Parcä-s niste boi ce-npung.:p




Statusuri de prietenie nr.13:

te amo




Statusuri de prietenie nr.14:

Te iubes in scris.te iubesc in vis te iubesc mereu pe cuvintul meu




Statusuri de prietenie nr.15:

Va veni o data vremea cand in urma vei privi... ai vrea sa reinvie toate bucurii si nebunii... dar trecutul se ascunde, nu mai vine NICIODATA numai amintirea spune ca... "Asa a fost o data!"




Statusuri de prietenie nr.16:

ori ce fata are langa ea baiatul perfect dar numai o fata desteapta are langa ea baiatul ce-l vor toate[by ale... DanyBoy]




Statusuri de prietenie nr.17:

love is just a fake brand...




Statusuri de prietenie nr.18:

*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*




Statusuri de prietenie nr.19:

Usor,usor o sa trec peste tot...am nevoie doar de incredere in mine si de putina...fericire...nu mai vreau sa mai aud...scuze...idei...sentimente false si minciuni...m-am saturat de tot ce ai construit tu pana acum...esti fals...esti ipocrit...esti tu...acum nu mai esti nimic...sunt eu...sunt asa cum ai vrut tu sa fiu....indiferenta,tare,poate chiar si increzatoare...am lasat in urma multe...vise,sperante,iubire...am crezut in tine...mai putin in mine...am crezut in noi...si am pierdut amandoi...am trecut peste...si am realizat...ca noi...niciodata nu a existat!




Statusuri de prietenie nr.20:

Te las acum sa pleci...gand nebun si fara drum..te las sa mi te duci departe...si sa-mi arungi in vare dulcile petale...si sa-mi aduci in dar...sarutari...miiii...te rog...de la el...iubitelul meu...ce dulce i le intorc...si mi-l adu in fiecare noapte...aproape de iubita ce il asteapta...in inima ce doar pe el il mai accepta!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu