Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

..ai venit dupa primul drum si ultimul fum,cat scrum ai lasat in urma tha conteaza acum...dak intelegi ce vreau sa spun..fi mai atent!!...nu poti recupera greseli in ultimul moment




Statusuri de jale nr.2:

iubeste pe lumea care tine la tine si te iubeste




Statusuri de jale nr.3:

Stelele`mi soptesc ca te iubesk Dar akuma te urasc Fiindca Stele si Luna mi`au sopit ca m`ai inselat cu soarele si c norii:(Viatza asta :(




Statusuri de jale nr.4:

In viatza irosim ani ,iubire iar la moarte cersim clipe




Statusuri de jale nr.5:

tEaM iUbIt,tE iUbEsC...DoaMne OarE Ku Ke GResHeSc???




Statusuri de jale nr.6:

My soul is sick...iddle for 5-7 days. Do not call me or send text messages ! :(




Statusuri de jale nr.7:

***VA veni O zi CAND imi VEI spune:...EU sunt PENTRU tine....NU pentru ALTA...IAR eu CU lacrimi IN ochi ITI voi SOPTI...ai FST pentru MINE aqm FI pentru ALTA!***




Statusuri de jale nr.8:

i-am cerut lui Dumnezeu o floare mi'a dat o gradina...i'am cerut lui Dumnezeu un pahar k apa mi'a dat u ocean...i'am cerut lui Dumnezeu un inger m'i te'a dat p tn...i'em cerut lui Dunezeu buzele tale...mi'a DAT UN SARUT..:x




Statusuri de jale nr.9:

Traiesc Printre Amintiri ... Shi Totushi Pot Zambi ..




Statusuri de jale nr.10:

nu dispera cand greul vietzii te apasa...si niki nu plange pt al tau destin caki dupa suferinta viata-i mai frumoasa ...asa kum dupa ploaie ....kerul e senin




Statusuri de jale nr.11:

imi ascund supararile....ma afisez cu un zambet fals doar sa nu se observe suferinta....




Statusuri de jale nr.12:

ash spune multedar nu-mi gasesc cuvintele...as face dar nu am curaj...as privi dar nu indraznesc...as intreba dar nu am pe cine...acestea ma impiedica s am incredere in mine...in tot ceea c fac exista cate un semn d intrebare......nimik nu e clar.....sunt derutata.....ma putezti ajuta?:((




Statusuri de jale nr.13:

Numai cei care au aripi isi creaza ceruri!




Statusuri de jale nr.14:

azi un demon a facut un inger sa plang:((...




Statusuri de jale nr.15:

Viata este frumoasa...Dar destinul nici o data nu va fi ca viata:(




Statusuri de jale nr.16:

priveste in trecut fara regrete...traieste prezentul asa cum este....shi priveste in viitor cu incredere....te voi iubi tot restu` vietzii mele




Statusuri de jale nr.17:

numai pot de fiecare data cand ma vedeai ziceai ca nu simti nimik ptr mine dar io styu ka nu mai poty...bagamias pula




Statusuri de jale nr.18:

altii au aripi eu doar cicatrici




Statusuri de jale nr.19:

Am InVatAt Ca DuReAzA aNi Sa CaStIgI iNcReDeRe

Si Ca DoAr In CatEVa SeCuNdE pOtI sA o PiErzi




Statusuri de jale nr.20:

Snt o proasta ca te-am iubit

Desi nu e vina ta

Eu te vreau pe tine

Si u o vrei pe ea ! :((:(( mortzii ma-sii de iubire



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu