Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

...sa poti sa fii acelashi..cand totul te-a schimbat...sa poti sa fii indiferent cand totul te-a marcat...dar nu shtii cn eshti si d unde vii...lucruri simple cu rima incepi sa scrii...:(




Statusuri triste nr.2:

dak soarele a disparut din viatza ta,lacrimile te vot impiedica sa vezi soarele




Statusuri triste nr.3:

Am FoSt DoAr o StEaIn CeRuL tAu InFinIt!




Statusuri triste nr.4:

ce stare trista am avut ,sa te cunosc pe tine,sa te iubesc atat de mult,iar tu sa fugi de mine,vei regreta asta o stiu,dar totusi nu se iarta.vei plange asa cum am plans eu ,vei plange dupa mine,vei plange ca-i facut un rau.sa sufar pt tine??i-ar alta de iti vei gasi,mai buna decat mine,iubeste-o cata n-o minti,cum mai mintit pe mine..de la mine pt kokoletz pe care il dispretuiesc




Statusuri triste nr.5:

cuando mires las estrellas acuerdate de mi q en cada una de ellas hay un beso para ti




Statusuri triste nr.6:

nu merita sa plngi ......baiat k el mai snt ji altii




Statusuri triste nr.7:

dk ai plecat p un drum... nu te mai uita inapoi, uita ce a fost, cum a fost si knd a fost... gandeshte-te k a fost candva ceva shy asta e tot ce conteaza... lasa-i p altii sa sufere.. u gandeshte-te la tine shy lasa-i p cei din jur.. dk cv t iubeste cu adevarat, ar face tot posibilul sa va fie bn si nu te-ar face sa plangi nikiodata.. stiu ce este in sufletul tau dupa ce te desparti d o pers draga.. dar asta este, viata nu se termina la acea pers.. treb sa fi tare si sa mergi cu fruntea sus.. gandeste-te k u aqm plangi shy suferi, iar pers iubita se distreaza q altcv shy p u te-a uitat deja...




Statusuri triste nr.8:

privesc cum pleoapa ta se lasa-n jos si geana ta cea fina imi mangaie obrazul ca de catifea cum buza ta fierbinte mi-atinge buza mea cum ochii mei se umplu des cu lacrimi de iubire ca am un foc in inima ce arde pentru tine




Statusuri triste nr.9:

viatza e prima tarfa care m-a facut sa plang:((




Statusuri triste nr.10:

de ce ma eviti nu ma placi atunci spunemi




Statusuri triste nr.11:

Cand amintirile in trecut

Incearca sa ma cheme

Pe drumul lung si cunoscut

Mai trec din vreme in vreme




Statusuri triste nr.12:

doar perna stie cit am plins,doar injerii stiu ca te am in vis ,doar luna stii ca nu dorm ,dar tu nu stii ca te ador.....................




Statusuri triste nr.13:

mai invitat la dans am avut emotii nam raspuns si am plecat mai departe in drum tu curajull ti lei pierdut si acum regret si ma doare finca in ochii cand team privit mam indrafostit de atunci in fiecare sear ochii tai mi amintesc..




Statusuri triste nr.14:

viata este ca un munte dar cu o priveliste excelenta




Statusuri triste nr.15:

de ce?:(




Statusuri triste nr.16:

fara prieteni nu e viatza fara tine nu e sperantza...




Statusuri triste nr.17:

mi-e dol de tn shony..t bex




Statusuri triste nr.18:

m-am trezit din somn plangand

am visat ca te-am pierdut

dar ochii cand i-am deschis

mi-am dat seama ca e vis



tu langa mine erai

si pe mana mea mi dormeai

te-am trezit cu un sarut

sa-ti spun ca te iubesc mult



da, da te iubesc

de cand soarele rasare

da, da te iubesc

cat este ziua de mare

da, da te iubesc,

si nu te voi parasi

da, da te iubesc

cate zile voi trai



nici nu vreau sa ma gandesc

fara tine sa traiesc

si nici cum viata mi-ar fi

daca eu nu te-as iubi

by Madytza




Statusuri triste nr.19:

nimeni nuti merita lacrimile




Statusuri triste nr.20:

Va veni odata vremea cand vei regreta ca nu mai suntem impreuna..ai vrea sa aveam din nou aceashi relatsie ca in trecuth..dar ii prea tarziu..cand am vruth eo`..tu n`ai vrut..akum knd uh vrei nu mai vreau eu:((



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu