Statusuri:iubire

Statusuri iubire nr.1:

il vad nu-i mai zambesc ... l-am pierdut desi il iubesc...




Statusuri iubire nr.2:

Eu nu as trai fara tine

Esti marea iubire a mea

Nu stiu ce ar ajunge din mine

Dak nu ai mai fi al meu




Statusuri iubire nr.3:

de dragoste




Statusuri iubire nr.4:

dddd




Statusuri iubire nr.5:

nr oile de pe mes daca team sarit esti capra mai stai odata by DaNnNy;x




Statusuri iubire nr.6:

nimik nu e mai dulce decit sarutul tau...




Statusuri iubire nr.7:

te iubesk esty viata mea




Statusuri iubire nr.8:

a fute e bn




Statusuri iubire nr.9:

cso




Statusuri iubire nr.10:

Chiar cand e zdrobita harpa..coarda tot mai plange,chiar cand e strambat altarul...focul nu se stinge,chiar cand cel drag nu este...a ramas iubirea,chiar cand dragostea se pierde...ramane AMINTIREA :(




Statusuri iubire nr.11:

Ai cazut din noapte,in visele mele

Iar acum te joci cu mine si cu ele

Cum faci tu sa curga lacrimile mele?

De ce te iubesc cu atata putere? Raluk_pt_Tony




Statusuri iubire nr.12:

ajungem sa iubim nu prin a gasi persoana perfecta,ci prin a cunoaste la perfectiune o persoana imperfecta...:X




Statusuri iubire nr.13:

cred in cea care tine la mn




Statusuri iubire nr.14:

pacat de timpul pierdut pacat de viatza care sa risipit nici o data nu va mai fi cum a fiost in trecut




Statusuri iubire nr.15:

te iubesc mai aline mai copile de la iza ptr iubirea ei alin .....:X:XX:X:X:XX::XX:




Statusuri iubire nr.16:

urate de tot asa e id meu florin.cracana24




Statusuri iubire nr.17:

as darui mult celui care m-ar iubi...




Statusuri iubire nr.18:

Nu ma intereseaza viata ta...Nu ma intereseaza faima ta...Ma intereseaza Iubirea ta...




Statusuri iubire nr.19:

A foOst knDva un viSs frumOos ..Sa te mai Vad nU aRe rOSt ...:|:|:|




Statusuri iubire nr.20:

.....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu