Statusuri:de suparare

Statusuri de suparare nr.1:

In anumite conditzii linishtea spune mai mult decat orice cuvant:!:(




Statusuri de suparare nr.2:

vorbe, vorbe care tot mai dor, vorbe spuse prea ushor.. mai poate fi ceva intre noi??? sunt doar iluziiiii =((




Statusuri de suparare nr.3:

i'm sad because you are tho far away




Statusuri de suparare nr.4:

visez in tacere, astern ganduri si soapte... ma simt abandonata in tristete..i ncerc sa respir dar imi lipseste aerul... as vrea sa ascult dar nu inteleg tacerea.. Unde esti sa pot zbura?




Statusuri de suparare nr.5:

Cand ma apuca dorul de tine incep sa scriu poezi de dragoste si sa plang pt ca te iubesc iar tu ma faci sa sufar!




Statusuri de suparare nr.6:

Mai am 3 zile si mor...




Statusuri de suparare nr.7:

ma numesc Brighi; eu iubesc un baiat care are 17 ani dar eu am numa' 13 si el numai atunci vrea sa se combine cu mine.....daca ma culc cu el.....

dar nu stiu daca merita!




Statusuri de suparare nr.8:

nu te mai vreau, nu mai vreau sa fim amandoi,... iubire n-o sa iti mai dau




Statusuri de suparare nr.9:

mi-e greu fara tn, sufletul imi plange iar uh ejti q alta .....




Statusuri de suparare nr.10:

De ce viata asa-i de complicata, numai suferinte; dar fericire cand.................




Statusuri de suparare nr.11:

Prietenie

Oare ce este asta

Da asha e doar un cuvant

Pe care multi il cred adevarat

Dar prea tarziu isi dau seama

Ca de fapt

Prietenii nu exista

E doar inaginatie

Si singurul prieten esti doar tu insasi 




Statusuri de suparare nr.12:

eu il iubesc....el ma ingnora nu-mi raspunde nici la tel nici la msj nuj ce sa fac il iub din tot sufletul




Statusuri de suparare nr.13:

inima unei femei este un ocean plin de secrete...nimeni nu stie si nici nu va stii cate poate sa ascunda...




Statusuri de suparare nr.14:

Se iarta , dar nu se uita lucrurile ce dor :).




Statusuri de suparare nr.15:

pentru ca eu te iubesc si tu doar ma ocolesti




Statusuri de suparare nr.16:

uneori...nu poti sa-ti ascunzi lacrimile....




Statusuri de suparare nr.17:

tu niciodata nu mi-ai cunoscut durerea...si dak ai fi facut-o ai fi ales placerea




Statusuri de suparare nr.18:

"AI PLECAT S-A INTAMPLAT...CINE E VINOVAT?SA UITAM AMANDOI...VINA MEA E SAU NU...AM GRESIT EU SAU U...AZI TE VREAU INAPOI....




Statusuri de suparare nr.19:

Imi amintesc...

In ziua aceea nu`mi doream sa fiu viu!

Am vazut cum coboara

Si nu`mi doresc sa vad asta a doua oara...

Viatza e doar un drum spre sicriu...:-




Statusuri de suparare nr.20:

nu mai are rost iubirea ....vei ramane q despartirea



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu