Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

il iubesc dar nu-si da seama




Statusuri de viata nr.2:

Cand moartea imi va spune

Sa parasesc pamantul,

Cand oameni fara mila

Imi vor sapa mormantul,

Cand zile pentru mine

Nu vor mai exista...

Atunci,sau poate nici atunci

Eu nu te voi uita!!!!!




Statusuri de viata nr.3:

esti ca un trandafir inflorit esti plin de parfum esti plina de frumusete si de iubibire dar otata ce tomna vine si frumusetea parfumul tau si iubirea ta se pierde




Statusuri de viata nr.4:

m-ai facut sa sufar ...da io tot te tubesc




Statusuri de viata nr.5:

As putea sa te uit crezand ca a fost si s-a terminat dar daca voi continua ce se va intampla ? o sa incerci sa imi distrugi sansa de a visa ?:(




Statusuri de viata nr.6:

iubeste shi vei fi iubit...




Statusuri de viata nr.7:

E greu sa razi cand inima iti plange,e grea nepasarea cand dorul te ajunge,e greu a strabate valuriile marii,e greu sa dai o inima uitarii__:*Nu te voi uitah!




Statusuri de viata nr.8:

Cand cineva iti spune "TE IUBESC" spune'i ca te minte,fiindca Iubirea nu se spune ci Se Simte :)




Statusuri de viata nr.9:

cu tigara kent




Statusuri de viata nr.10:

Mai fetita pentru tine nii la teza nam scris bn inlok sa scriu atribut am scris mare te sarut:x




Statusuri de viata nr.11:

mie dor sa te alint

mie dor sa te ating

oare iti mai amintesti ?

cum iti vorbeam

cat te iubeam

si ce fericiti eram ?

:X:X




Statusuri de viata nr.12:

nu vreau sa mai fie nik intre noi, nici aer nici distranta , vreau sa fim doar noi doi si iubirea noastra :P:P:P:




Statusuri de viata nr.13:

e povestea nostra......neam iubit ....ai fost al meu....am fost a ta.....dar a venit momentul cant tu a trebuit sa pleci....si miai spus "sa nu plange.....s fi fericita....sa ma astepti.....ca ma voi intoarce.....team asteptat mult......dar nu teai mai inors......




Statusuri de viata nr.14:

Scurt ...clar sı cumprınzator te ıubesc




Statusuri de viata nr.15:

grea e viata unui peste..,cand se zbate pe uscat..,ca si viata unei fete..,cand se zbate sub baiat




Statusuri de viata nr.16:

Te ' Iubesc daca ma crezi ,



Scoate'mi inima sh'i vezi,



Fara inima de'as fi ,



Tot pe Tine Te'as iubyyyy:*




Statusuri de viata nr.17:

te yubesk si ca satzi dovedesc tre sa te palesc....




Statusuri de viata nr.18:

de iubesc prostuto dar vad ca pt tine nu inseamna nimic iubirea mea fata de tn




Statusuri de viata nr.19:

Am oO veste pentrU tine..[:-*] sUnt Unicata shi nU poOt fi inloOcUita ..[;)]Oo sa vezy shi uH cum e sa regreti...[..]shi sa versi oO lacrima fara sa stii dece[..]..[;)..:-*]




Statusuri de viata nr.20:

credeam k vai fii impreuna cu mne.....

ar dupaia am aflat cne erai....

erai impreuna cu alta fta.......

te tine`ai cu ea de mana...

va sarutati.....

iesa`ti in oras....

shi imi spuneai mereu k

MA IUBESTI!!!!!

shi am aflat dupaia k era`i

un inselator.......asa face`ai de fiecare data ko toate fetele...

shi credeam k o sa ma insely..o sa ma tradezi.....erai totul ptr mne..

dar aflasem cne erai uh....:(:((:(:((



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu