Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

Sunt doar niste cuvine ce-mi aduc aminte de cea ce iti spuneam cand te-am cunoscut .. si inca alte cuvinte care imi intra in minte cand cu tine sunt si-mi place sa le aud .. uitate la mine eu ma uit la tine ne intelegem parca numai din priviri .. vreau mereu sa sti eu te voi iubi pana in clipa in care eu nu voi mai fi :x!




Statusuri smechere nr.2:

TE IUBESC CUM N-AM IUBIT TU ESTI TOT CE MI-AM DORIT!!




Statusuri smechere nr.3:

cand doua inimi se iubesc si se despart deodata atunci e semn k se iubesc mai mult k niciodata!!! by stefytza anna!




Statusuri smechere nr.4:

mie dor mie dor mie tare dor de sar tau si mor mi e tare dor mi e tare dor de aman2 sa dam timpul inapoi




Statusuri smechere nr.5:

Pentru toate datile in care tu ai stat langa mine

Pentru tot adevarul pe care m-ai facut sa il vad

Pentru toata bucuria pe care ai adus-o in viata mea

Pentru tot ce era gresit si tu ai indreptat

Pentru fiecare vis pe care l-ai facut sa devina realitate

Pentru toata dragostea pe care am gasit-o in tine

Iti voi fi recunoscatoare pentru totdeauna iubite

Tu ai fost cel care m-a sustinut

Care nu m-a lasat niciodata sa cad.




Statusuri smechere nr.6:

iubirea se simte si nu valoreaza bani sau averi ci sentimente si suferinte...




Statusuri smechere nr.7:

frumos




Statusuri smechere nr.8:

De ce sufera cel ce iubeste si cel iubit isi bate joc??




Statusuri smechere nr.9:

de ce nu crezi in iubirea mea??

sunt prea departe de inima ta

caci tu esti soarele si eu o stea

e prea mica iubirea mea??



noaptea in zi o sa o transform

si in zi sa lucesc si noaptea sa dorm

daca nori ar disparea raza de soare ar patrunde pe fata ta.



o clipa de te-as privi

eu stiu ca viata mi-ar zambi

caci cu razele-ti dulci tu m-ai sorbi

caldura din inima-ti m-ar topi



daca o viata in lipsa ta

mai bine o clipa sub privirea ta!



as da orice din viata mea

ca tu sa fi iubirea mea

sa stralucesti precum o stea

care ma va lumina pe unde voi umbla



tu vei fi umbra mea ce ma vei urma

oriunde ai umbla.............:X:X.........by alexutza.dragutzabv69 :P:X




Statusuri smechere nr.10:

iubeste baiatul care vezi ca tine cu adevarat la tine:X




Statusuri smechere nr.11:

te iubesc enorm si nush ce sa ma fac ...tu tiai aflat pe alta....si pe mn mai uitat.....este greu pt mn...cum ai putut uita acele clipe.....cand stateam doar noi doi....numai luna stie ce planuri ne faceam...toate au trecut...de luni de zile stau singura si plang nuh mai stiu......mai uitat asa de repede sau pt tn a fost totul un jok....mai ranit....as vrea sa te uit....dar nuh pot...te iubesc prea mult.....astazi este ziua mea....u chiar ai uitat.....ma doare sufletul as vrea sa dau timpul inapoi sa nuh mai gresesc inca o data...mam saturat....noptiile nedormite....zilele planse.....sunt o gramada.....te iubesc enorm si am sa te tin minte tot restul vietii mele....




Statusuri smechere nr.12:

cu tn viata mea oriunde as pleca de-as merge si-n desert nu am ce sa regret:-*:-*




Statusuri smechere nr.13:

t'besc




Statusuri smechere nr.14:

niciunde nui ca acasa dar mai binei la hotel




Statusuri smechere nr.15:

As vrea sa fiu cum o sa fiu asa ca lasati-ma sa traiesc cum stiu. Lasati-ma sa fac si bune si rele ca sa stiu macar ca sunt greselile mele.




Statusuri smechere nr.16:

cand iubirea iti joaca feste......cand dragostea iti zambeste iubeste si tu pe cineva.... nu renunta!!




Statusuri smechere nr.17:

TrAiEsC dIn FiTzE..DaR Nu mA DaU MaRe:))




Statusuri smechere nr.18:

sunt asa misto ca toti vor la mine dar nu vor sa stea cu mine




Statusuri smechere nr.19:

(TRIMITE MAI DEPARTE)

COMPANIA ANTI-MASSURI:Va multumesc tuturor celor care trimiteti mass-uri,datorita voua acum am:

-34.000 de ani de ghinion

-n-o sa am noroc in dragoste(asta doar ca n-am trimis cateva 10.000 de mass-uri)

-o sa-mi moara mama de 66 de ori

-o sa-mi inchida messengerul de 20.000.000 de ori ca n-am trimis un mass

-n-o sa mai tina Dumnezeu la mn

-n-o sa fiu sarutat(a)daca nu sunt cu mana pe mouse

-Dumnezeu n-o sa mai deschida nu stiu care poarta a infinitului etern

VA MULTUMESC MULT PENTRU TOATE ASTEA(SI DOAR CA NU V_AM TRIMIS VOUA MASS-URILE ASTEA IDIOATE DESPRE DRAGOSTE,BANI SI NOROC)




Statusuri smechere nr.20:

Stiu că pui tot timpul accent pe faptul că tu eşti independent .. ştiu dar nu pot să mă abţin lipseşte complimentu` feminin.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu