Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

TAKE A GOOD LOOK IN YOUR HEART; TELL ME WHAT DO YOU SEE?

IT'S BLACK AND IT'S DARK, NOW IS THAT HOW YOU WANT IT TO BE?

IT'S UP TO YOU; WHAT YOU DO WILL DECIDE YOUR OWN FATE

MAKE YOUR CHOICE NOW FOR TOMORROW MAY BE FAR TOO LATE




Statusuri de jale nr.2:

ma uit la ea k la o icoana... inima imi plange ...plange si ma indeamna ....sa nu mai simt ura pt o greseala... :-




Statusuri de jale nr.3:

l-am iubit...am avut incredere in el....il visam.... ma gandeam constant la el...cel mai dureros e ca inka il mai iubesc...inka mai am incredere in el...inka il mai visez....inca ma mai gandesc constant la el.....dar el e indiferent si nu ii pasa:(((




Statusuri de jale nr.4:

cui ai sa-i mai spui iubire? cui ai sa-i dai un sarut? dak nu eu, atunci cine te va iubi mai mult?..............




Statusuri de jale nr.5:

They say hell is terrifiant....... I say this world is worse




Statusuri de jale nr.6:

I wish I was invisible as U make me feel :((




Statusuri de jale nr.7:

Te pot ierta ca mi-ai distrus viata,ca mi-ai spulberat toate visele,ca m-ai facut sa plang nopti intregi si sa te iubesc, desi nu meritai,dar nu pot uita cat de mult m-ai ranit...!




Statusuri de jale nr.8:

l-am iubit, l-am crezut... am fost in al noualea cer cand ma privea.... dar mi'am dat seama... ca de fapt el avea pe altcineva.... (este pentru un bucurestean pe care l'am iubit... il iubesc si il voi iubi mereu... chiar daca sentimentul nu e reciproc...)




Statusuri de jale nr.9:

Baiatul e o fiintza ,

Ce doua inimi are:

Pe una skrie:IUBIRE,

Shi pe alta:TRADARE...:P




Statusuri de jale nr.10:

te tog sa citesti tot pana la capat ......in urma cu cativa ani mi-a placut de un baiat frumos, dupa un timp ma-m indragostit de el .....si intr-o zi norocoasa pentru mine am fost cu o prietena si cu prietenul ei la prietena mea si el m-a sarutat; din seara aceea totul s-a schimbat intre mine si el; il iubesc din tot sufletul si as face orice ca sa il obtin; il iubesc enorm... asta este o scurta poveste ...daca o sa fie sa raman cu el o sa il iubesc cum il iubesc acuma si mai mult si o sa il pretuiesc si nu l-as da pentru nici un baiat din lume: jur ......il iubesc .... si il voi iubi mereu, ....




Statusuri de jale nr.11:

Trec clipele pe langa mine...si cred ca asta-i viatza:

Umblet nebun, zero barat la suprafata. :(((




Statusuri de jale nr.12:

TE ROG,.... nu ma mai suna cand iti aduci aminte ca ma urasti, doar ca si eu sa imi aduc aminte ca inca te iubesc. Hai sa ne uitam sentimentele impreuna,....tu uita-mi numarul de telefon si eu.... voi incerca sa iti uit chipul.




Statusuri de jale nr.13:

dak eu te-am iubit u dc te-ai prostit




Statusuri de jale nr.14:

azi noapte m-am imbatat :)))):))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))0000




Statusuri de jale nr.15:

pe tine nu o sa te uit niciodata..




Statusuri de jale nr.16:

Timpul vindeca si cele mai adanci rani ... dar ucide si cele mai inflamate sperante...




Statusuri de jale nr.17:

eu o iubesk dar ei,.... nici nu-i atrag atentia




Statusuri de jale nr.18:

Invat sa plang fara lacrimi, sa admir cu masca indiferentei pe chip, sa sufar razand, de fericire, am oferit dragoste, acolo unde trebuia sa ofer. indiferenta!!!! pt toate fetele aveti grija de cine va indragostiti!!




Statusuri de jale nr.19:

Stiu Ca'i Greu Sa Uiti De Mine

Acele Clipe Frumoase Petrecute Impreuna

Dar Ce Sa'i Faci Tu Ai Ales'o Pe Ea Nu Pe Mine

Uita Tot Ce'am Petrecut Impreuna

A Fost Doar Un Vis Frumos

Nu O Singura Intamplare:-j




Statusuri de jale nr.20:

atunci cand nu mai ai pe nimeni, mai depinzi doar de DUMNEZEU



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu