Statusuri:de dragoste

Statusuri de dragoste nr.1:

te iubesc bah boulee




Statusuri de dragoste nr.2:

te iubesk......mullt ingerashul mew




Statusuri de dragoste nr.3:

Cine iti spune ca te doreste...???Cine iti spune ca te iubeste...?Cine iti spune ca te vrea langa inima lui?Cine ?




Statusuri de dragoste nr.4:

te besk te doresk duye dracului ca glumesk




Statusuri de dragoste nr.5:

iubeste si nu privi inapoi




Statusuri de dragoste nr.6:

Cn ma critica , cn ma invidiaza si cn comenteaza de mn sa imi dea limbi in pizda;););)




Statusuri de dragoste nr.7:

as da orice sa te mai am langa mine chiar de ai fugit cu prietena mea in lume




Statusuri de dragoste nr.8:

te iubesk mult dany...uh esti viata mea...dak uh nu ia fi nush ce as putea face...te vreau langa mn...by melissa




Statusuri de dragoste nr.9:

..........[tine minte trei cuvinte ......te iubesc iubite ..........].........




Statusuri de dragoste nr.10:

te iubesc....e cam greu sa ti spun dar asta imi zice inima mea..,,,....iubirea mea te edor,,.,,,dupa tn mor....te iubesc adyshor....




Statusuri de dragoste nr.11:

Daca iti va fii dor de mine amintesteti ca mai lasat sa plec




Statusuri de dragoste nr.12:

te iubesk !! :)))




Statusuri de dragoste nr.13:

Nimeni nu poate sti secretul meu si al tau decat inima noastra il stie si acel secret este unul de atata timp si sa invechit da ani au trecut si a venit momentul mult asteptat sa sunt ce am vrut sa iti spun de atti ani dar nu am putut sa iti spunt TE IUBEC acesta este cuvatul care ma poate ajuta sa imi exprim sentimentele fata de tine numai sa imi ca tu ca ma placi si nu voi mai fii niciodat suparta pe mine insusi




Statusuri de dragoste nr.14:

ies afara te zaresc

intru in casa ma gandesc

cum sa fac sa iti vb

doar sa iti spun ca te iubesc




Statusuri de dragoste nr.15:

nu intri pe mess ma bagi intr-un stres

k mie dor de tine....

Nu mai auzi bn....?..:))

Te iubesk enorm....

by irina..:X....I love valy




Statusuri de dragoste nr.16:

o fata desteapta saruta,dar nu iubeste,asculta dar nu crede si pleaca inainte sa fie dezamagita……..:-*:-*




Statusuri de dragoste nr.17:

De 30 de ori pe luna

De 7 ori pe saptamana

Si o data pe minut

As vrea sa te sarut




Statusuri de dragoste nr.18:

figura mea:

super trista

zambareatza mereu

asa km vreau eu

kum ejty in tot deuna

iubitoare si cucerytoare




Statusuri de dragoste nr.19:

Nu Tu Gagica...Nu Tu Nevasta...Am O Amanta si Aia Proasta ... :))




Statusuri de dragoste nr.20:

acum cand tu esti feriki cand pt veci ne am despartit cand vina nui decat a ta de ce nu te pot uita?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu