Statusuri:2011

Statusuri 2011 nr.1:

Beau si Fumez in 3 D




Statusuri 2011 nr.2:

bula vine de la scoala si mama il intreaba:

-ce note a luat ?

-am luat 10, mama

-bv mama, dar la ce?

-pai... 1 la geo, 2 la rom, 3 la mate, 1 fizica, 2 chimie si 1 la latina..




Statusuri 2011 nr.3:

:-C[:-X]NoO sOonT diN ZahăR Shi DoOlsSeatZzAa,SoOonTh DiN AngeLi Shy GheatSsZzĂă!;)[:-X]:-C




Statusuri 2011 nr.4:

Doua foste colege de scoala se revad dupa mai mult timp:

-Is pierduta!

-Paiiii?

-N-am nici sot nici amant!

-Eu,...ce sa zic, sunt o biata femeie singura...

-Cum, ...dar nu esti d-na X...?

-Da,...dar n-am decat sot!




Statusuri 2011 nr.5:

care este diferenta dintre un ninja shi un EMO??

cand se enerveaza ninja taie pe altii, pe cand emo se taie pe ei




Statusuri 2011 nr.6:

eu sunt fata smecheritza....fitzoasa si fericita...am in mine la tupeu ..ca asta-i talentul meu:)) vot plsss




Statusuri 2011 nr.7:

E M O E-eu M-ma O-omor...:))




Statusuri 2011 nr.8:

de dragoste




Statusuri 2011 nr.9:

daca viata iti intoarce spatele pune-i mana pe fund=))




Statusuri 2011 nr.10:

sa shtii k nu ma-ncantzi ku pantaloni-aia de surdo-mutzi

shi nici ku ochelari-aia de soare;

ce draq,.....nu vezi k e ninsoare?




Statusuri 2011 nr.11:

Te dai mare 'telektuala..... la gramatica ta nici "femeie de servici" nu o sa ajungi




Statusuri 2011 nr.12:

misto!!




Statusuri 2011 nr.13:

A`nceput de ieri sa kda

Cate un copil pe strada

Si mai kd in continuare

de a mamelor teroare;

Un plange

Altu' smiorcai saraku`

Si unu boceste tare

Iar altul de pe geam sare,

Unu suie in copac

altu' se arunca-n lac,

Altu' smiorcaie-n'continuu

K i-a luat ma'sa mobilu`

Si fiecare bocitor

A primit cate-o bataie

Cate`un 4 la chimie

Si un 2 la geografie

ink un 2 la matematik

Si un 2 la romana

Si`n total le`am adunat

Cate`un 10 fiekre

Si`au scapat si de bataie.




Statusuri 2011 nr.14:

dragul meu coleg tampit, cand mori eu o sa-ti trimit lumanari cu caru si chibrituri... pauaza ; nu mai am bani....:D




Statusuri 2011 nr.15:

Prea tarziu pt regrete..... pe lacrimi......viatza mrg mai departe cu sau fara prea mlt cuvinte!




Statusuri 2011 nr.16:

In caz de al 3-lea razboi mondial fetele ar primi pusti , baietzii pustoaice...:))...[By Alekz] :D ....Id-ul meu : alecz_thebest




Statusuri 2011 nr.17:

Pierzi sau invingi,...

Joci ca sa convingi!

Orikum,.....ramai ku experientza;

ALTZII FAK DIFERENTZA!




Statusuri 2011 nr.18:

nu te mai scarpina unde nu-ti fierbe oala! vino pe pagina de statusuri cool!!!!!




Statusuri 2011 nr.19:

cinereusestesacitescaastav-aaveaghiniontoataviata




Statusuri 2011 nr.20:

DiN sTeJaR,StEjAr RasAre; dintr-un prost, unul mai mare:)))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu