Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

coll




Statusuri de prietenie nr.2:

iubirea adevarata o simte doar o fata,caci baiatul cand iubeste nici nu se gandeste




Statusuri de prietenie nr.3:

Isus ca sa opreasca transportul de droguri a spus toturor apostolilor sai sa ii aduca cate un tip din fiecare drog sa analizeze

Dupa o zi bate cineva la usa:

-Cine e intreaba Isus

-Is io Petru

-Ce ai adus Petrule

-Marijoana din SUA

-Intra Atunci

Urmatoarea zi iar bate cineva la usa :

-Cine e intreaba Isus

-Sunt Pavel

-Ce ai adus Pavele

-Extasy din Frantza

-Intra Atunci

Dupa o ora iar bate cineva la usa:

-Cine e intreaba Isus

-FBI mainile sus nenorocitilor v-am arestat




Statusuri de prietenie nr.4:

trasaturi de papusa




Statusuri de prietenie nr.5:

sti care e culmea fotbalui ?: sa dai col si in reloare sa fie bara




Statusuri de prietenie nr.6:

FoAiE VeRdE SoLz De PeStE.... UiTe PrOsTu` CuM CiTeStE!




Statusuri de prietenie nr.7:

ursuletul esty chiar

uh




Statusuri de prietenie nr.8:

misto-cool-marfa




Statusuri de prietenie nr.9:

ma jok ku thalenth shy fytze:snt o printzesa intre fetytze




Statusuri de prietenie nr.10:

dulce sau amara cuminte sau vulgara sunt o fiinta rara si raman originala:*




Statusuri de prietenie nr.11:

Nu'mi spune pa , asta e replica mea! ;x




Statusuri de prietenie nr.12:

viata-i frumoasa nu profita de ea ca sa te distrezi sa sa-le faci in ciuda altora:))




Statusuri de prietenie nr.13:

,____,

//'

~




Statusuri de prietenie nr.14:

NO JOB...NO MONEY...NO STRESS....MAKE A BLOWJOB IF YOU WAN'T MONEY...I DON'T NEED MONEY




Statusuri de prietenie nr.15:

If not different friends of enemies, it's time to quit.




Statusuri de prietenie nr.16:

viata merge inainte ... obisnuiestete cu ideea exact cum barbatul destept se obisnuieste cu femeia




Statusuri de prietenie nr.17:

cand te gandesti ca odata Dracula se hranea cu fete virgine...acum...:(:(:(...moare de foame:D:D:D::|:|:|




Statusuri de prietenie nr.18:

dupa ce imi vei citi statusul vei descoperii k l-ai citit degeaba




Statusuri de prietenie nr.19:

Esti frumoasa ca o stele

Tu mi-ai rupt inima-n doi

Inimile mele bate

Numai pentru tu si noi




Statusuri de prietenie nr.20:

da-i cezarului ce e a cezarului, iar mie da-mi ce e al meu



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu