Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

l am pierdut...deshi kred k nici nu l am avut vreodata q adevarat...akum plang...jy jty dc? pt k nici makr nu jtya k l iubeam :((




Statusuri triste nr.2:

a iubi inseamna a-i da sansa cuiva sa isi bata j0k de tine q sigurantsa k nu va face asta___________si t0tusi u ai faqt-o_______:-(_______




Statusuri triste nr.3:

dragostea o pierzi uneori intr-un timp atat de scurt...si suferi un timp fff lung....timp in care prietenia te salveaza:):X:X:X




Statusuri triste nr.4:

De ce oare ne-am cunoscut/Si de ce în brate oare te-am tinut/Gura de ce mi-o sãrutai/Dacã ai vrut uitãrii sã mã dai.":((:((:((




Statusuri triste nr.5:

Tu pentru mine esti totul ... iar eu pentru tine sunt restul ... :(




Statusuri triste nr.6:

am vrut sa te iubesc dar tu nu m-ai lasat!... :-




Statusuri triste nr.7:

te iubesc chiar dak te urasckk:X




Statusuri triste nr.8:

Nu-tzi pierde sperantza! Ea va ramane vie in sufletul tau alaturi de iubirea ce yo portzi! Totul e trist si pustiu atunci cand te duci la culcare te gandesti la voi si privesti cerul argintiu!




Statusuri triste nr.9:

Ce frumosi sunt ochii tai albastrii, cand pictez totul in negru si suspin in noapte fara sa te stiu aproape




Statusuri triste nr.10:

vorbele tale ca sabia, pot aduce uneori liniştea...., dar niciodată mângâiere




Statusuri triste nr.11:

....corect,...mai bine trec pe langa voi asa, discret,

decat sa va deranjez cu tristetile mele.... :(((




Statusuri triste nr.12:

Prietenia care a incetat nici nu incepuse:-j..




Statusuri triste nr.13:

Invatza sa iubesti knd mintea ti-e pierduta

Sa fii cu capul sus knd soarta ti-este crida..

SA stii sa ajutzi pe altii knd nimeni nu te ajuta...




Statusuri triste nr.14:

ti-am dat tot ce aveam mai bun, toata dragostea mea, dar tu nu ai stiut decat sa te joci cu ea, nu ai apreciat sentimentele mele, se pare ca toata dragostea ce ti-o purtam si toate sacrificile pe care le-am facut au fost in zadar...




Statusuri triste nr.15:

si tacerea este un raspuns ... insa unul prea evident !!!




Statusuri triste nr.16:

...Trec acum prin viata...cu multe lacrimi pe fata...lipsit mai mereu de speranta pasesc prin amintiri...calc peste vorbele tale reci ce le rostesti...as vrea sa visez dar nu reusesc...caci tu intr-adevar langa mine nu mai esti...




Statusuri triste nr.17:

de rupi o coarda de vioara,

ea moare-ncet si tremurand

o alta coarda ii va lua locul

si auzi vioara iar cantand

dar daca dintr-o intamplare

in coarda inimii lovesti,

ea sufera o viata intreaga

si nu poti s-o-nlocuiesti:(:(:(




Statusuri triste nr.18:

Am sperat ka me vei observa candva ka ma vei saluta sau ka ma vei intreba ce fac am sperat prea multe iar akum stau shi plang printre rasete.......




Statusuri triste nr.19:

te-ai despartit de mene......ai grija de tene

ai grija ce faci cu cn te bagi

te iubesk chiar dk u nu ma crezi :(:(




Statusuri triste nr.20:

Cand tu le-ai facut numai bine...ei te resping si te tradeaza pentru altcineva...:((:((:((



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu