Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

DAca ma iubesti...! dami un buzz

Daca nu stai in banca ta !




Statusuri de prietenie nr.2:

Nimeni nu stie ce inseamna suferinta...decat eo...nimeni nu stie cat plang eo pt tn...decat eo....nimeni nu te va iubi aja cum tbzk eo...de ce in fiecare zi trebuie sa vars pentru tine o lacrima amara si nu una dulce???....O pers pe kre o iubesti cu adevarat vine in viatza doar o data...asa ca profita de acea pers...




Statusuri de prietenie nr.3:

te iubesc




Statusuri de prietenie nr.4:

IUBESTE...uite...IARTA...e cia mai frumoasa arta by InG3rAsH




Statusuri de prietenie nr.5:

shi daca eu jur ca tot la tn m-as opri...chiar daca ma faci mereu sa-mi ies din fire....pe altcnva eu nas putea uby...te bex beb[laurentiu]




Statusuri de prietenie nr.6:

[...un ecler, o cafea, o umbrela in ploaie >:D< impartim AMANDOI >:D< ...un prosop, un colac, sh'un costum d baie >:D< impartim AMANDOI >:D< ...tot c am, tot c ai, n ajunge ! ...un sarut, un moment, sau o viatza dulce >:D< impartim AMANDOI...] d3NiSa&g3oRg3




Statusuri de prietenie nr.7:

Te iubesc..dar ne-a fost sortit sa nu fim impreuna..te doresc dar nu avem unde sa stam pentru a ne consuma fericirea!!!!




Statusuri de prietenie nr.8:

o atingere,o mangaiere,in sarut magnific-toate se numesc emotie.iuburea e aici dar u esti departe.te voi iubi toata viatza:X:X:X:X:X




Statusuri de prietenie nr.9:

n-am cuv sa-ti spun cat de moooooooolt te IUBESC.....:X:X:X:X:X>:D:D




Statusuri de prietenie nr.10:

itsi trimit din kalarashi un buchet de kaltunashi

shi p fiekare floare kate o dulce sarutare!!!...




Statusuri de prietenie nr.11:

Nu dispera cind soarta te apasa

Si nici nu plinge de-al tau destin

Caci dupa un chin viata-i mai frumoasa

Cum dupa ploaie ceru-i mai senin.

tE IUBESC SIMONA




Statusuri de prietenie nr.12:

[lumea e plina de projti ce se iubesc].[:-x]




Statusuri de prietenie nr.13:

undeva cineva se gandeste la zambetul tau si se bucura de prezenta ta in viata sa.Asa ca atunci cand esti singur adu-ti aminte ca cineva undva se gandeste la vocea ta!!!!!!!!!!




Statusuri de prietenie nr.14:

in inima mea e un loc

tu akolo ai pus stop

ai scris cu sangele tau pe inima mea

te iubesc esti viata mea




Statusuri de prietenie nr.15:

Tu ma faci sa rad,tu ma faci sa plang,tu ma faci sa traiesc,TU MA FACI SA IUBESC




Statusuri de prietenie nr.16:

>< C3 buz3 dulc!, c@nd m@ at!ng!, m@ s!mt de park@ zBoRrr ><



>< …Pr!v!r3a t@ m-@scUnd in ea, doar 3a iMi d@ f!or!….>< by lore:P




Statusuri de prietenie nr.17:

"...n-am crezut nikiodata ca o sa iubesc asa.... , cu atata pasiune....,n-am crezut nikiodata ca voi fi asa de ferikita...., km ma faci u... , n-am crezut nikiodata ca o sa am o asa relatie frumoasa ... , asa km mi-o oferi u... , n-am crezut ca o sa pun atata suflet in relatia noastra....n-am crezut nikiodata ca o sa ajungem o familie..." ***BY ANYTA***




Statusuri de prietenie nr.18:

as vrea sa fiu un fulg de nea,sa ma topesc in palma ta si sa iti spun urmatoarele cuvine: te iubesc din suflet, te iubesc nespus.TE IUBESC si astai tot ce mai aveam de spus




Statusuri de prietenie nr.19:

in drum spre scoala am gasit o portocala si pe coaja ei scria te iubesc nu ma uita




Statusuri de prietenie nr.20:

Daca n`ar fi stele/ Ce`ar scrie poetzii.../ Daca n`ar fi fete/Ce`ar iubi baietzii??!!:X:X:X:X




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu