Statusuri:de suparare

Statusuri de suparare nr.1:

Sunt gata sa-mi dau si viata ,doar ka sa te intorci la mine......




Statusuri de suparare nr.2:

despre ochii albastrii




Statusuri de suparare nr.3:

Cum 3 @tunci c@nd t3 g@nd3sti c@ c3l p3 c@r3 il iub3sti si pt c@r3 @i f@cut mult3 lucruri pt a r@man3 impr3un@ iti spun3 c@ m@i mult o iub3st3 p3 @ctu@l@ iubit@ c@r3 nici m@c@r nu`l iub3st3?

M@i bin3 d3 @cu nu m@i pun sufl3t in nik si @s@ v@ fi mult m@i bin3....:(




Statusuri de suparare nr.4:

``Exista un loc doar al nostru, infinit ca timpul, vechi asemenea pamantului, frumos ca marea, etern ca dragostea noastra.``




Statusuri de suparare nr.5:

Fiecare fulg de nea este o lacrima de`a me`a,plange cerul ptr mine,ka nu mai eshti langa mine..Ash muri dar moartea nu vine..Ash trai....Dar n-am ptr cine.Te`am simtzit,Nups pot sa cred ka nu tzi la mine :((




Statusuri de suparare nr.6:

nu fi trist zambeste, lasa ce nu-ti iese, lasa totul deoparte, crede doar in tine si o sa fie bine




Statusuri de suparare nr.7:

Vine unu "cazut din cer", el aude tot felu', ca invie Isus Hristos ; se duce la un om si il intreaba:

- Ba, omule, aud zvonuri ca a inviat Hristos , a inviat??

- Nu!

El nu prea intelege si se duce la altu'

-Ba, a inviat Hristos?

-Nu stiu!

Iar nu intelege nik'￿
Sa nu ma intrebi iubitul meu,



In lipsa ta daca mi-e greu,



Sa nu ma-ntrebi daca iubesc,



Sa nu ma-ntrebi daca traiesc,



Sa nu ma-ntrebi daca mi-e dor,



Sa nu ma-ntrebi de vreau sa mor,



Sa nu ma-ntrebi daca mai pling,



Sa nu ma-ntrebi ce am in gand,



Sa nu ma-ntrebi ce-i frumusetea,



Si suferinta si tristetea;



Sa nu ma-ntrebi ce-i fericirea,



Nici daca am cunoscut iubirea,



Sa nu ma-ntrebi daca zambesc,



In jur de pot sa mai privesc,



Sa nu ma-ntrebi daca ma doare,



Nici daca vad pe cer ca-i soare,



Fara sa-ntrebi am sa-ti raspund,



Frumosul meu cu suflet bland,



La orce-ai vrut sau vrei sa sti,



Raspunsuri,inger vei primi,



In lipsa ta mi-e greu iubire,



Iubesc,traiesc an amintire,



De chipul tau ami este dor,



Eu fara tine vreau sa....mor,



In noapte lacrima-mi ascund,



De dragul tau iubire pling,



Cu tine-n gand adorm cu greu,



In vis apari mereu mereu,



Cei frumusetea?chipul tau,



Cei suferinta?dorul meu,



Cei tristetea?viata mea,



De-ar fi s-o pierd nu mi-ar pasa,



Ca am putut sa te cunosc,



Sa te ating suflet frumos,



Si am putut sa-ti simt iubirea,



Si am aflat ce-i fericirea,



Daca zimbesc o fac prin lacrimi,



Daca privesc nu-s ochii mei,



Ca nu mai am lumina inger,



De cand te-ai departat de ei,



Nu stiu,nu vad daca e soare,



Nimic acum nu are rost,



Secunda fara tine doare,



A fost frumos,frumos...... a fost!




Statusuri de suparare nr.8:

Am invatzat ca nu potzi face pe cineva sa te iubeasca ... tot ce potzi face este sa fi o persoana iubita , restul depinde de ceilaltzi.

Am invatzat ca oricat mi`ar pasa mie ... altora s`ar putea sa nu le pese...

Am invatzat ca dureaza ani sa castigi incredere shi doar cateva secunde s`o pierzi

Am invatzat ca nu conteaza CE ai in viatza ci PE CINE ai

Am invatzat ca nu trebuie sa te compari cu ceea ce pot altzii mai bine sa faca .. ci cu ceea ce potzi sa faci tu

Am invatzat ca nu conteaza ceea ce li se intampla oamenilor ... ci conteaza ceea ce pot eu sa fac pentru a rezolva

Am invatzat ca oricum ai taia ... orice lucru are 2 fetze

Am invatzat ca trebuie sa te despartzi de cei dragi cu cuvinte calde ... s`ar putea sa fie ultima oara cand ii vezi ...

Am invatzat ca potzi continua inca mult timp .... dupa ce ai spus ca NU MAI POTZI

Am invatzat ca eroii sunt cei care fac ce trebuie , cand trebuie , indiferent de consecintze

Am invatzat ca atunci cand sunt suparat am DREPTUL sa fiu suparat , dar nu am dreptul sa fiu shi rau

Am invatzat ca prietenia adevarata continua sa existe chiar shi la distantza ... iar asta e valabil shi pentru iubirea adevarata

Am invatzat ca , daca cineva nu te iubeste cum ai vrea tu ... nu inseamna ca nu te iubeste din tot sufletul

Am invatzat ca indiferent cat de bun itzi este un prieten ... oricum te va rani din cand in cand ... iar tu trebuie sa`l iertzi pentru asta

Am invatzat ca nu este totdeauna de ajuns sa fi iertat de altzii ... cateodata trebuie sa invetzi sa te iertzi pe tine insutzi ...

Am invatzat ca indiferent cat de mult suferi , lumea nu se va opri pentru durerea ta

Am invatzat ca oamenii la care tzii cel mai mult , itzi sunt luatzi prea repede

Am invatzat sa iubesc , ca sa pot fi iubit

Am invatzat cca o persoana care este dragutza cu tine , dar se poarta urat cu chelnerul , NU este o persoana dragutza(foarte important ... fi foarte atent la asta ... nu exista exceptzii)

Am invatzat ca cel mai bine e sa fi om , nu sa te gandesti mereu cum sa profiti de unul sau de altul

Am invatzat ca daca vrei sa ai ceva trebuie sa luptzi shi sa mergi inainte fara sa te uitzi , sa ceri aprobarea celor din jur

Am invatzat sa ma bucur de fiecare zi ca shi cum ar fi ultima

Am invatzat ca increderea se castiga

Am invatzat sa accept

Am invatzat sa traiesc

Am invatzat ca daca`i ajutzi pe altzii din tot sufletul , primesti inzecit inapoi



by SergiuTz :>:>:>




Statusuri de suparare nr.9:

nu-ti visa viata,traieste-ti visele..:X:X:X;)




Statusuri de suparare nr.10:

nu am cuvinte ce trista sunt acum ... ca m-ai lasat, Razvan, pt una care e forte proasta...m-ai lasat pt o tampita?.... Dar cel si cel mai tare ma doare ca uh o iubesti pe cea mai buna prietena a mea ......ei nush dak ii pasa ca uh o iubesti dar stiu sigur ca pe mn ma doare cel mai tare ca uh m-ai lasat ...toti oamenii ne-au zis ca ne sta foarte bine impreuna dar tie nu-ti pasa! Tu nu stiii sa pretuiesti iubirea!:x:X:X:X:X:X:X:X:X !~~!~~! cine stie ce-i suferintza sa voteze acest status!




Statusuri de suparare nr.11:

Cand sufletul meu nu va mai fi,cand clopotul va bate sa parasesc pamantul cand oameni fara mila imi vor sapa mormantul cand viata pentru mine nu va mai exista numai atunci si eu pe tine te voi uita.




Statusuri de suparare nr.12:

ti-am aratat de prea multe ori k mi-e greu fara u...dar nu ti-a pasat,ai crezut k e o gluma.ai plekt my departe cu ea si m-ai lasat in urma.iti zambesc, crezi k mi-e bine...dar nu stii c inseamna suferinta pt mine.




Statusuri de suparare nr.13:

incerc sa ascund calvaru numit depresie si zambesc fals doar ptr buna impresie..:((:-




Statusuri de suparare nr.14:

Sufletul meu plange, plange dupa tine. Akum tu esti cu alta eu nu mai am pe nimeni.




Statusuri de suparare nr.15:

Promisiuni uitate,nepasate,

Amintiri si vise destramate,

Vorbe sincere ce au trecut pe langa noi,

Imagini derulate cu noi amandoi...



Primul,ultimul cuvant, tot una,

O veche melodie fredonez intruna,

Ochii privesc in gol pe undeva

Si praf s-a asternut in urma ta!



Cuvinte fara sens

Priviri de ne-nteles

Ochi inecati in lacrimi

Gesturi pline de patimi...



Ca floarea de cires iubire a-nflorit

Si-asemeni a cazut,a disparut subit,

Macar de ar fi asa,dar simt si cred k ea

Inca mai e in inima mea.....si-a ta...




Statusuri de suparare nr.16:

sai ai curajul sa spui DA,

sa ai curajul sa spui NU,

si-n orice clipa grea a vietii,

sa fii mereu acelasi TU,

si tine minte trei cuvinte,

VIATA MERGE INAINTE




Statusuri de suparare nr.17:

...Sunt momente in viata cand ti-e atat de dor de cineva incat iti vine sa il scoti din visele tale si sa il imbratisezi cu adevarat...:(:(

...Ma numesc Gya...Si sufarr sii euu din dragostee...Vott plzzz...:P:P:P




Statusuri de suparare nr.18:

oare de ce lumea asta e plina de minciuna....de persoanele pe care le iubesti si ptr care esti dispus sa faci tot....care iti jurau ca iti pun lumea la picioare....acum totul e o umbra care te urmareste zi de zi......nici nu sti ce sa mai crezi....uneori viatza iti joaca o farsa dar din aceasta farsa trebuie sa inveti cat de dura e realitatea.....realitatea nu e chiar asa cum crezi tu e altfel.......e greu sa ti pasul cu ea....:((




Statusuri de suparare nr.19:

daca ti-ar fi pasat ai fi reactionat pana acuma:(




Statusuri de suparare nr.20:

Nu mai cred in povesti..nu mai cred in adevar?..nu mai cred nici macar in minciuni? parka cu fiecare zi sunt tot mai melancolica si ..parca ma narui in propriile mele ganduri triste si cu sperante fara rost.. tristetea ma domina si sunt din ce in ce mai slaba?. e o durere ascunsa a sufletului ..e o durere nestepanitoare insa nu si efemera.. tristetea e trecatoare asa cum e si fereicirea, insa amandoua fac parte din sufletul nostru pur.. sufletul poate zambii tot timpul daca stim cum sa-l deschidem..



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu