Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

O ating, o simt, o miros,o ling , o musc :x ... ce poate sa fie oara .................. inghetataaaa:x




Statusuri de prietenie nr.2:

Nu te-agata de dragostea mea, de portofelu' meu,.......... k s-ar putea rupe craca,........sh nu-i plasa de protectie !




Statusuri de prietenie nr.3:

Chiar as plange pentru tine! Dar mi-e sa nu-mi curga rimelul!!>:)




Statusuri de prietenie nr.4:

Daca vrei cadoul meu nu uita sa-mi spui cuvantul: [COOL]!!!




Statusuri de prietenie nr.5:

Dak iti scap una-n figura,.......te-am scos din anonimat !




Statusuri de prietenie nr.6:

sufar de plictiseala acuta...dak vreti sa ma ajutati ku ceva...o discutie interesanta mi-ar prinde bn...nu ma intrb ce fak k mi se agraveaza boala...n-am nevoie nici de saluturi sau introduceri...




Statusuri de prietenie nr.7:

Nu fă pe prostu' ,........CHIAR EȘTI !




Statusuri de prietenie nr.8:

SÂNT OPTIMIST ,.....DAR MĂ TRATEZ !




Statusuri de prietenie nr.9:

femeia e o comoara de aceea trebuie ingropata....




Statusuri de prietenie nr.10:

De atâta-nvățătură,

,,Ai luat-o pe arătură! "

(la noi merge și cu ,,ai luat-o pe autostradă'', că-i

echivalent) .




Statusuri de prietenie nr.11:

te iubesc te doresc dute draqu ca glumesc:P:P:D




Statusuri de prietenie nr.12:

smec




Statusuri de prietenie nr.13:

de ce un caine are diferite culori ... deoarece javra din tine are doar o culoare




Statusuri de prietenie nr.14:

dc face cioara cra cra knd zboara ,pt k schimba vitezele




Statusuri de prietenie nr.15:

varza




Statusuri de prietenie nr.16:

cand eram mic ma pisam pe mn,acuma ca am crescut ma pis si pe tn




Statusuri de prietenie nr.17:

sad




Statusuri de prietenie nr.18:

Shi' nu'ti promit nimik...dar gandeste'te un pIk...[:*]nu ma ai p Mn...n'ai nmk;)...




Statusuri de prietenie nr.19:

dece face magarul iiii-haaa...!!

magarul..trist..se uita intr-o balta si vede c urechi lungi are...uimit face...iiiiiiii....apoi se uita in spate...si cand isi vede p*la..usurat face...haaaaa...!!!




Statusuri de prietenie nr.20:

care e culmea nesimtiri?

~sa scri pe o coliva la multi ani~:)):))[pass]



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu