Statusuri:de dragoste

Statusuri de dragoste nr.1:

iubeste fata care iti spune ca esti dragut frumos




Statusuri de dragoste nr.2:

knd ma gandesc k te gandesti k ma gandesc la tine,gandeste.te k ma gandesc k te gandesti la mine!




Statusuri de dragoste nr.3:

Iti trimit un inger sa-ti vegheze deasupra,

Un sarut sa-ti indulceasca fiinta

Si un strop din dragostea mea

Sa-ti aline singuratatea!

Te iubesc,cu dragoste




Statusuri de dragoste nr.4:

Au fost doar simple cuvinte pierdute ce mi-au ramas in minte.

Trag sa sper ca totul depinde incontinuare de tot ce a fost .




Statusuri de dragoste nr.5:

Tu esti visul meu...tu esti unicul meu vis ... si sa sti ca eu nu te voi uita chiar daca TU ma vei uita ... :X :X




Statusuri de dragoste nr.6:

ma bucur enorm ca am avut ocazia sa te cunosc




Statusuri de dragoste nr.7:

inima mea e ca un templu intri te rogi si daca meriti ramai u nu ai intrat nu teai rugat si totusi ai ramas te iubesc mult viatra mea




Statusuri de dragoste nr.8:

sa iubesti nu e nimic

sa fi iubit e ceva

sa iubesti si sa fi iubit e totul

:X




Statusuri de dragoste nr.9:

iubeste-ma ka sa fi ubit




Statusuri de dragoste nr.10:

cartea mea de vizita e suta de euro




Statusuri de dragoste nr.11:

Am incercat sa'ti zic ce simt ...u nu m'ai lasat....Vezi?? azi....totul s'a terminat:((:((




Statusuri de dragoste nr.12:

Zâmbetul tău durează doar o clipă, dar amintirea mea despre tine îmi va rămâne o viaţă...:x




Statusuri de dragoste nr.13:

daca maine nu vi la sc insemna ca ai inceput sa iubesti cu adv'




Statusuri de dragoste nr.14:

pe malul marii negre stateau un copilas si imi spunea de tn ca esti un ingeras.TE IUBESC




Statusuri de dragoste nr.15:

dragostea e pt orbi pe care o vad shi pt surzi pe care o aud




Statusuri de dragoste nr.16:

m-ai ranit si ai plecat dar tot te iubesc si te voi astepta.te iubesc si te voi iubi pana la sfarsitul vietii....




Statusuri de dragoste nr.17:

Hotaraste-te o data, ce tot stai sa te gandesti? Crezi ca ai sa faci o crima daca-mi spui ca ma iubesti?




Statusuri de dragoste nr.18:

DaK cInEvA iTi sPuNe TE IUBESC uH sA-I SpUi cA mInTe...cAcI IuBiReA Nu sE SpUnE Ci sE sImTe....




Statusuri de dragoste nr.19:

astazi am rugat un inget sa t pazeask....a venit my devreme.......l`am intrebat dc.....el mi`a sp k un inger nu pazejte niciodata un alt inger....




Statusuri de dragoste nr.20:

dragostea este o cafea amara



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu