Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

Privesc la cerul instelat Luna imi spune ca m-am inselat Ca n-am ales baiatul potrivit Si ca cica m-am pripit Dar eu stiu un lucru bine: TE IUBESC numai pe tine..



~[:*][:X][SyMoNyK & bEaTrIcE][:X][:*]~




Statusuri pentru messenger nr.2:

Focul de s-ar stinge

Apa de-ar seca

Eu pe tine draga

Nu te voi uita




Statusuri pentru messenger nr.3:

Tell him that the sun and moon rise in his eyes




Statusuri pentru messenger nr.4:

Si vreau sa uit

Rup pozele, pierd visele

Astazi ma rup de toate

Eu nu mai cred minciunile

Tradarile sa le iert nu se poate.

Si toate noptile si orele

Cand te chem sunt departe

Ai fost doar o parte din dragostea mea.




Statusuri pentru messenger nr.5:

gandinduma la tine incep sa uit de mine




Statusuri pentru messenger nr.6:

let the sun in,to shine on me,to defrost my body...make the sun forceful and give me force in life...let the sun to embrace me,to burn my desire of the true love.




Statusuri pentru messenger nr.7:

Iubeste baiatul de care iti place!!!;)




Statusuri pentru messenger nr.8:

ca doi copii prin ploaie fugeam de mana te tineam si incet ne sarutam



daca intro zii vei pleca iubirea mea eu voi spera ca tot la mine vei venii simi vei spune ca ai gresit si imi vei cere sa te iert eu din toata inima as spune da si te voi saruta iubirea mea vesnica




Statusuri pentru messenger nr.9:

As vrea sa fii un inger pazitor si sa'mi veghezi somnu' mereu..iar sa-mi spui in fiecare noapte "te iubesc pana la moarte"




Statusuri pentru messenger nr.10:

o iubire oarba, dar eu vad




Statusuri pentru messenger nr.11:

e atat de uymitor sa fy yubyt ,e atat de frumos sa fy ferycyt ,e atat de frumos sa yubesty pe cnv care il doresty .....te yubesk tony:*:*:*




Statusuri pentru messenger nr.12:

te-am iubit nimic de spus

ti-e nu ti-a pasat ::X:X




Statusuri pentru messenger nr.13:

azi ai plekat de langa mn

knd imi era mai drag de tine

si sa ne iubim cum numai noi stim

si tu imi mai zici ca ma iubesti :-




Statusuri pentru messenger nr.14:

seara cand adorm ma agdnesc la tine..sa sti pui ca tu esti totul pentru mine.miai luminat viata miai adus speranta!!nu uita ca te ieusbc!! bye dj craz3y




Statusuri pentru messenger nr.15:

sufera cel ce iubeste iar cel iubit isi bate jok asa sunt eu cum vii se pare??:(




Statusuri pentru messenger nr.16:

he isn't my boyfriend but i love his hugs,his smile,his advice,his kindness and the times when we laugh together, i guess i fell in love with our friendship becauseee he's my best friend:)




Statusuri pentru messenger nr.17:

~Te`Iubezk >:D




Statusuri pentru messenger nr.18:

Dincolo de rau e bine, dincolo de noapte-i zi, dincolo de luna-i soare, dincolo de tine's eu, dincolo de gelozie'i iubirea mea, strajnica si mare.




Statusuri pentru messenger nr.19:

Pe TiNe Te VrEa O zI pE mInE o ViAtA,eU sUnT pRiNtEsA lUi,U eStI o SiMplA ZDREANTA




Statusuri pentru messenger nr.20:

Iubirea e un fluturas frumos dar greu de prins.Adesea crezi k il ai in mana dar nici macar nu l-ai atins.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu