Statusuri:frumoase

Statusuri frumoase nr.1:

Daca na-r fi fete cear face baieti ar merge pe strada sarutand pereti




Statusuri frumoase nr.2:

Sti..cas Doar pentru tine...nu te lua dupa lume..sti ca te iubesc doar pe tine...ai fost si vei fi mereu...viata mea.;sufletu meu....te voi iubi mereu...Claudiu & Monika....:x:x:x:x: L:x:x::x:O:x:x:x::x:V:x:x:x:E :*:*F:*:*:O:*:*R:*:*:* :p:p:E:p:p:V:p:pE:p:p:R:p:p:p




Statusuri frumoase nr.3:

Langa tine pare asa aproape cerul cu stele

Ma ridic pe varfuri si pot sa le-ating

Langa tine sunt cu capul in nori, pierdut printre ei

Ma saruti in zori si ma trezesc zambind.



Doar tu imi dai aripi sa zbor

Cu tine-n gand parca-as pasi pe nori

Si cand ma privesti nu mai sunt eu

Ma indragostesc din nou

Pare usor, cu tine-n gand parca-as pasi pe nori

Si cand ma privesti nu mai sunt eu

Ma indragostesc din nou



Langa tine pot sa trec usor prin orice furtuna

Nici un strop de ploaie nu ma poate opri

Langa tine simt ca inima mea ar vrea sa-ti spuna

Te iubesc mai mult in fiecare zi.



TE IUBESC NUMAI PE TINE....

semnat al tau Bebitza




Statusuri frumoase nr.4:

si marmota invelea marijuana[:x] in lenjerie intima[:))]




Statusuri frumoase nr.5:

Cu cat cunosc mai bine oamenii,cu atat iubesc mai mult cainii !




Statusuri frumoase nr.6:

E tanar,e frumos,cu bani si cu masina da' e boshorod:P




Statusuri frumoase nr.7:

"iubirea" sentimentul pentru care traim




Statusuri frumoase nr.8:

TE IUBESK ITI SPUN INTRO SECUNDA,DAR CA SATI DEMONSTREZ IMI TREBUE O VIATA INTREAGA...




Statusuri frumoase nr.9:

te-am iubit,si te iubesc...dupa u innebunesc,cand vb u tine ma pierd si nu mai jtiu nimik,ma uit in jur apoi infrunt realitatea si vad ca pe ea o adori si pe mn...dar ce sa fac..te voi ubi in continuare pana cand inima fa spune:Sfarsit




Statusuri frumoase nr.10:

omul care nu isi da seama de cel de langa el ca il iubeste isi bate joc de cel de langa el.dar nu isi da seama ca acela sau aceea(prieteni)

il doreste asa de mult.




Statusuri frumoase nr.11:

cool marfa




Statusuri frumoase nr.12:

te yubescccc mor dupa tyne:X:X::X




Statusuri frumoase nr.13:

Il iubesk.......shi prostu nushi da seama




Statusuri frumoase nr.14:

Ce mult mi-ar place sa ne loveasca pe amandoi 2 sageti...pe tine sageata albastra si pe mine sageata lu cupidon...:D




Statusuri frumoase nr.15:

privirea mea




Statusuri frumoase nr.16:

te iubesc,

te doresc,

dute dracu

ca glumesc




Statusuri frumoase nr.17:

A fost o data ca niciodata... Asa incepa orice poveste. Tot asa a inceput si povestea noastra, pardon. a mea. Dc spun a mea? Pt k akm ma indoiesc k am fost vreodata NOI; am fost noi, dar separat:tu intun capat, iar eu in celalalt, dar niciodata nu am fost NOI, nici macar atunci cand eram impreuna. Tu erai focul, iar eu eram gheata, tu lumina, iar eu intunericul. Intr.un fel ne completam unul pe altul, dar sunt prea multe lucrusi ce ne despart: minciuni, tradari, secrete, lumea intreaga,dar, mai presus de toate, TIMPUL si LOCUL.Poate in alta viata, in alta era, in alta lume, am fi avut o sansa, sa strabarem labirintul intunecat in care ne gasim. Ai venit la mn in intuneric.ca o raza de lumina; mi.ai dezhetat sufletul si inima a inceput sa bata, m.ai facut sa.ti spun totul, m.ai invatat sa iubesc neconditionat si m.ai invata sa traiesc. Dar totul nu a fost decat o iluzie trecatoare, un vis mult prea frumos pt realitatea dura. Cand credeam k am ajuns si eu la lumina, cand credeam kam ajuns sa traiesc si sa simt dragostea ce parea tot timpul mult prea departe, tu mi.ai intors spatele si ai plecat nepasator, aruncandu.ma din nou in intuneric. Inca mai simt durerea, sufletul meu te vrea inca inapoi. Dar e mult prea tarziu pt NOI. A fost odata pt tine, dar pt mine inca mai este...:(:(:( "chiar dak esti aklo SUS inca nu am putut sa te uit BOTOSULE"




Statusuri frumoase nr.18:

daca mai intreba ce as alege dintre tine si viatza ...as alege viatza...,si u ai pleka suparata nestind ca viatza mea ejty u:D




Statusuri frumoase nr.19:

te iubesc te voi iubi

impreuna noi vom fi

ingerasi indragostiti

intotdeauna fericiti




Statusuri frumoase nr.20:

1000 sa iubeaska....100 sa te doreaska...10 sa te vrea...1 sa te ia:X



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu