Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

El m-a ranit tinandu-se de mana cu alta de fata .... iar eu l-am ranit spunandu-i fraiere, tu te tii de mana cu una iar eu m-am culcat cu 2 ..:))




Statusuri triste nr.2:

Ash da orice sa pot opri ceasornicul care ne masoara destramarea...........:((




Statusuri triste nr.3:

ni4 nu-ti imaginezi cat sufar ca s-a terminat totul....dar dc sa sufar dac' n-a fost nimik...?




Statusuri triste nr.4:

suspinele se aud in soapte, lacrimele se vad pe obraz, dragostea o simt in suflet iar pe tine, te zaresk din departare, ma apropii si ity spun ca te iubesk iar tu, imi spui: ,,eu nu te mai doresk, plek si imi strigi, cad si ma ridik... cand te vad cu ea de mana parca nu exist........by raluka:X:X:X:X




Statusuri triste nr.5:

Te-am iubit din prima clipa cand te-am vazut fata in fata ... a fost ceva ...de neinchipuit in clipa aceea ... te priveam in ochi si ma gandeam .... oare el e soarele ce imi bate la geam ?.. ai venit la mine ... primul sarut e de neuitat .. al doilea .. al treilea .. ziua aceea plina de saruturi ... si ...totul s-a dus pe apa :-j cand am auzit ... ca te-ai sarutat cu cea mai buna prietena a mea kiar la mine acasa ...:| a fost un soc .. mi-e inca imi mai pasa de tine ...:-j dar tie nu .. un ultim gand vreau sa-ti trimit.... ca te-am iubit




Statusuri triste nr.6:

cand esti trist invata sa zambesti:| dar nu pot pt ca stiu ca ai un suflet gol, eu fara tine simt ca mor :|




Statusuri triste nr.7:

De ce ma faci sa te iubesc...kand tu la alta te gandesti...? si pe mine ma urasti?

( pt fostu meu prieten ADY) =((




Statusuri triste nr.8:

Eu te iubesc ... dar tu nu ma iubesti ... Asa am hotarat sa te las in pace .. Si atunki cand te vei indtagosti de mine ... va fi prea tarziu pentru ca tu nu mai existi in viata mea :P




Statusuri triste nr.9:

-Va veni o data vremea cand in urma vei privi... ai vrea sa reinvie toate bucurii si nebunii... dar trecutul se ascunde, nu mai vine NICIODATA numai amintirea spune ca... \"Asa a fost o data!\":((..............Asta ie:X:(




Statusuri triste nr.10:

stii ce doare cel mai tare ?

Doare sa afli ca cel pe care-l iubesti e indragostit de prietena ta cea mai buna iar ei ii place de el

Doare sa-l vezi pe cel care-l iubesti sarutand pe alta

Doare sa fii ingorata akolo unde candva erai cea mai importanta

Sa fii lasata deoparte doar pentru ca el si-a gasit pe alt

Prietenii tai sa stea cu tn doar pt k erai cu el apoi sa te lase toti

Totul doare ,dar deschide ochii , fii tare si traiesteti viata caci merita traita fiecare secunda



Lary ( inspirata din viata mea )




Statusuri triste nr.11:

cand un prieten decide sa ia o cale proasta intoarce-o sa nu fie prea tarziu k pe orma o sa plangi si o sa zbieri punandu-ti intrebari:((




Statusuri triste nr.12:

sufar in tacere si nimeni nu stie ce simt pentru tine;; acum esti o amintire, o clipa de uimire, lacrimi reci imi curg din ziua cand m-ai lasat plangand




Statusuri triste nr.13:

Sa iubesti fata care iti place cat ai timp,daca pleaca ramai cu buza umflata




Statusuri triste nr.14:

TE IUBESC, DA` POATE E PREA TRZ... :((... CE MA FAK YO FAR` TN PUIU` MEU??=((... VIATSA MEA:(... T` VREAU INAPOI...:x... STIU K AM GRESIT, DA` INK TE IUBESC, PREA MULT, MULT PREA MULT... VINO INAPOI LANGA MN..:x... SI NU MA MAI LASA SINGURIK NICIODATA!!! ATAT IMI DORESC D LA VIATSA... SA`MI ALUNGE SUFERINTSA SI SINGURATATEA... SI SA MI TE ADUK INAPOI... SA FII CU MN, DOAR CU MN... SA FIM LA FEL D` INDRAGOSTITSI K LA INCPEUT 8->... ADUMI`L DOAMNEE INAPOI P PUIU` MEU:x... :((:((:(( NU MAI REZIST FAR` EL...:(((




Statusuri triste nr.15:

Amara este viata si greu de suferit....cand cineva iubeste si nu este iubit:(




Statusuri triste nr.16:

viata e ca un jok de noroc:(




Statusuri triste nr.17:

mi-ai spus k ma iubesti ...aqm imi aratzi ce putzin....nu mai suport indiferenta si minciuna...id meu este:wbbyta_lui_crysstyan......va pwp si fetelor avetzi mare grija la baieti k totzi sunt niste pervershi si niste tradatori:((:((:((




Statusuri triste nr.18:

e greu sa zambesti atunci cand tie greu..:((




Statusuri triste nr.19:

cand iti va fi dor de mine aduti aminte ...eu am plecat...iar tu m-ai lasat




Statusuri triste nr.20:

Totzi baietzii cred k noi fetele suntem nijte jukarii..NU..Dimpotriva suntem nijte premii..Nu suntem fakute sa suferim..Ci sa iubim..:(:((



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu