Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

te iubesc fffffffffffmmmmmmmmmmmult daaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnyyyyyyyyyyyyyyy




Statusuri de viata nr.2:

te besc..guritza mea:X




Statusuri de viata nr.3:

*Eu Sunt Soarele Shi Vantul`;X/Tu Ejty Cerul Shi Pamantul`;x/Eu Iubirea Cea Curata`;x/Tu Dragostea Adevarata`;x*




Statusuri de viata nr.4:

Zahar? Nu... Ciocolata? Nu... Lasa-ma sa ma gandesk... Miere? Nu... La naiba nu gasesk nimik mai dulce dekat tine!




Statusuri de viata nr.5:

INGERASUL MEU IUBIT TE IUBESC LA INFINIT...




Statusuri de viata nr.6:

super




Statusuri de viata nr.7:

inca te mai iubesc :x




Statusuri de viata nr.8:

De la DRAGOSTEA care-a rasarit e o cale atat de lunga k mii de ani i-au tebuit IUBIRII sa ne-ajunga!! ~IuL!Tz@~




Statusuri de viata nr.9:

.Iubeste BAIATU care iti spune ca esti ''frumosasa'' si nu ''sexy''.... Iubeste baiatul care te suna inapoi, atunci cand tu i-ai inchis telefonul in nas..... Care sta treaz doar ca sa te priveasca dormind..... Care te saruta pe frunte...... Care vrea sa te arate lumii chiar dak nu esti aranjatA..... Caruia ii este indiferent dak pe parcursul anilor te-ai ingrasat sau ai slabit...... Care in prezenta prietenilor te ia de mana..... Care iti spune mereu ce insemni pentru el si cat de norocos e sa te aiba..... Iubeste-l pe el, deoarece el te iubeste.....si probabil k.....te va iubi mereu!




Statusuri de viata nr.10:

eminescu bine a zis ca iubirea e un vis ca le place tuturor mai ales elevilor




Statusuri de viata nr.11:

Te uiti ca fraieru' dupa altele...... nu vezi ce ai pierdut?




Statusuri de viata nr.12:

knd o sa-ti dai seama ce ai pierdut sa nu mai vii la mine, sa te duci la ala pe kre l-ai ales.... kiar dak te iubesc nu pot sa te mai iert.....




Statusuri de viata nr.13:

Te ubesk, elenamihaela62




Statusuri de viata nr.14:

Iubirea este un colt de rai

Daca bani ai sau n-ai

Iubirea e mai mare

Daca sinti cu putere

Si poti sa zici tare

Tu esti viata mea

Te rog, nu pleca din ea,

Vreau sa fiu sotia ta!




Statusuri de viata nr.15:

te iubesc nu ma uita, du-te ... in sufletul meu ca esti un frumos, ia mai du-te in ... sufletul meu ca m-ai facut sa te iubesc




Statusuri de viata nr.16:

Daca fulgul de zapada cade pe buza ta,tu sa-l lasi sa te sarute ca-i trimis din partea mea!




Statusuri de viata nr.17:

pe masuta mea de brad

stau cu capul aplecat

aplecat shi dus pe ganduri

cum sa-ncep aceste randuri :X:x




Statusuri de viata nr.18:

Cand un strop de ploaie va atinge gura ta,sa stii ca e o sarutare trimisa din partea mea....T'besk mult de tot!




Statusuri de viata nr.19:

A cui este vointza care ne dezbina

Dupa ce abia apucaseram sa ne tzinem de mana?




Statusuri de viata nr.20:

Ma cautzi, ma adulmeci dar ma pierzi!

Degeaba!.....N-a fost sa fie!

Eu ma ascundeam sub palarie!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu