Statusuri:la misto

Statusuri la misto nr.1:

O venii ea, intelepciunea odata cu varsta,

Da'....eo n-ash pune la d'astea al meu fin bot:

Senectute,... morţii mă-tii,

Cu-nţelepciunea ta cu tot!




Statusuri la misto nr.2:

scumpul meu iubit prost si zapacit iti trimit din departare un sicriu si-o lumanare si sa vezi k te iubesc alaluia iti doresc




Statusuri la misto nr.3:

viata-i ca o floare ,....o taie coasa, si....moare.




Statusuri la misto nr.4:

daca vrei sa fyy cu mn... trebuie sa ajungi mai intai la mn




Statusuri la misto nr.5:

Nu-mi plak printii,k la ei a kal miroase!




Statusuri la misto nr.6:

Pt baietii mai mari; plac o fata, cum aflu daca ma place?




Statusuri la misto nr.7:

Fite, gesturi si tupeu

Asta e talentu` meu

Pe ecran da fb

Un boss asha ca mn…!

Stiu sa`nvart totul in lok

Dobor prostii dintr`un fok



Sunt o vip smecher

Hai, fa pasi si gura mik!!




Statusuri la misto nr.8:

te iubesc ...acum,...

da' peste ani,.....shi ani,.....

dak n-ai bani,....

CE?....

eshti nebun?




Statusuri la misto nr.9:

Sa nu te simti obligat cu nimic,....nici macar sa accepti sa-ti fac un bine!




Statusuri la misto nr.10:

:Dsunt o fata cu mult sic mam nascut sa te oftic ....:P




Statusuri la misto nr.11:

O viatza intreaga invetzi k sa ajungi ceva shi cand zici k ai terminat,.....iar trebuie sa-nvetzi; ...shi asha tot invetzi, iar cand te opreshti, ...realizezi k tot nimik nu esty!.....abia atunci realizezi k AI UITAT SA FII COPIL!....oare de ce???

........'n masa de-nvatatura!!!




Statusuri la misto nr.12:

Fitze,arfe sh tupeu asta e talentul meu..Pe ecran da foarte bine o printzesa asa ca mine ...Stiu sa invart totul pe lok, dobor prostii dintr-un fok...Sunt fetitza smecherita...Hai, fa pasi sh gura mik....




Statusuri la misto nr.13:

La ora de aritmetica, invatatoarea isi intreaba elevii:

- Daca sunt 10 oi intr-o curte si 6 dintre ele sar afara peste gard, cate oi raman?

- Niciuna, raspunde Ionel.

- Niciuna? Nu ti-ai invatat lectia de aritmetica, Ionel.

- Dar, doamna invatatoare, nu-mi cunoasteti oile......cand sare una, sar toate!



;)




Statusuri la misto nr.14:

prietenii adevarati nu se uita daca esti bogat sau sarac... dar prietenii falsi se uita doar la bani




Statusuri la misto nr.15:

În padurea cu alune aveau casa 2 pitici, vine gagika is spune: DND... cã nu`s aici!;x




Statusuri la misto nr.16:

imi pare curios k nici acum nu stii

k am crescut,...

k nu mai suntem copii...

sau mai degraba te complaci,

asta cand nu stii incotro s-o iei

shi ce sa faci!




Statusuri la misto nr.17:

Din catun in capitala

esti vedeta nationala...




Statusuri la misto nr.18:

in 1800 dracula se hranea cu sangele virginelor...in 2005 a murit de foame!!




Statusuri la misto nr.19:

n-am inteles...la noi....

kre-i ku fytzele shy kre-i cu banii,...

sau eo-s ku-amandoua,...

shy tu, doar cu golanii?




Statusuri la misto nr.20:

You scared my notebook with your BUZZ. Now I cannot answer you!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu