Statusuri:la misto

Statusuri la misto nr.1:

Păcat că te-a lovit damblaua ! De vină ți-e RANCHIUNA

depozltată în gușă........I'm sorry !




Statusuri la misto nr.2:

bine mahhhh




Statusuri la misto nr.3:

esti frumoasa ca o stele....te iubesc numai pe tu.....tu mi-ai rupt inima in doi...:d




Statusuri la misto nr.4:

Sunt plina de defecte.... in fata ZDRENTELOR ce se cred perfecte...!




Statusuri la misto nr.5:

gagico vrei sa iasa cu mn in orasi.

dar mai intai trebe sati pun o punga pe cap.




Statusuri la misto nr.6:

fitze,gesturi sh tupeu asta e talentul mew ,pe ecran da foarte bine..o printesa asa k mn,stiu sa invart totul pe lok ,dobor prosti dintr-un fok,sunt fetita smecherita...hai fa pasi si gura mik.............




Statusuri la misto nr.7:

haahahah bvo mai




Statusuri la misto nr.8:

dnd dau cu var in soba:?D




Statusuri la misto nr.9:

Nu te mai gandi acum,Viata asta zboara,Si o sa te doara,Ca n'ai vrut acuuum :x Da` dani boticu` meu:X”



# Ce te uiti asa la mine?:) vrei sa fie asa si zdreantsa ta?:O =)) asta never nu se va intampla;) Hai pleaca`n pula mea cu tot cu ea;)”



Esti jalnica.si e stii bine:)nu ma ura k sunt mai buna ca tine;)uraste`ma pt ca gagicu` tau intoarce capu` dp` mine si atunci cand e` cu tine:))am o mare rugaminte:">sufera in liniste` :))”



Tine minte k nu conteaza ce abereaza unii ;) [;x]”



“* Diferita, nu poate fi comparata,Nici cu toti banii din lume nu poate fi cumparata :X”



Extraordinara..si de ce nu..pt unii..Superficiala`..m`am saturat sa ma critice intr`una 8-| ..akm e momentul k toti sa`si tina gura :-$.”



N`am nevoie d educatie corecta,sfaturi sau tinuta decenta...Criticile sau barfele spuse d vre`un ratat Pentru Mine`s D kkt :X.”



Continua sa faci pe proasta.K` o faci bine;)esti prea mica pentru un joc atat de mare:) chiar daca il ai langa tine..ramai cu resturi de la mine;)ai vrea tu..da nu se poate`:) Annk le are pe toate:X”



Regreti? Regreta! Pt ca acum e prea tarziu..Am plecat si n`o sa mai vin! Tu plangi..mie`mi vine sa rad..E neplacut..dar gandeste`te ca a fost invers in trecut :-J`”



“IuBesTe`o Pe Ea:-j..Nu`mi Pasa:-j..Pastreaz`o De Tot..Iar Pe Mine Priveste`ma Si LingeTe pe Bot ;) :)”



“* * Pe mne ma iubeste:X de voi se foloseste:-J..degeaba vetsi avea ceva ce a trecut prin mana mea:) 1 luna 2,3 isi face viatsa,ca pentru tarfe nu`si lasa el nevasta :X”



Baby` stiu` k ma placi` .. Nu mintsii` .. Vrei sa fiu` a ta` .. Las`o aja` .. sa vina de la sine` .. Imi place sa vad cum mori` dupa` mne :)))”



Stiu bine ca ai dreptate.Dar n`o fac cu rautate:X Tu iubeste`ma si taci ca degeaba itsi faci draci;) MA jur ca de`acum inainte am sa te fac sa ti minte:> ca barbatu` la nevasta,la 8 Seara vine`acasa:>”



“* Mainile sus:X Sampania sa curgaa:>noroc pentru fetele care fac fraierii sa plangaa :>”



Daca'as PuTea I'ash Da Parte Din Mine:X Vreau So VaD ZaMbInD UrLaNd De FeRiCiRe Mi'A FsT AlAtUrI ZiLe BuNe Si NoPtI GrElE:X KnD PlAnGeAm DiN DeSpArTzIrI SaU BaRfE ReLe... Te iubescc:X”



Totul mi se pare un semn de intrebare.Traiesc intr-o poveste si visul e culoare.Asta sunt eu`mereu o visatoare cand am totul la picioare>:)”



“Nu distrug visele… injectez sperantza :X !!!”



Poate ca pentru lume esti doar o singura persoana, dar pentru o anumita persoana esti intreaga lume.”



::[[Ai grija cum invarti vorbele si cum ma vrajesti..Sunt una din fetele de kre ti-a zis mata sa te feresti..Nu sunt facuta din zahar si dulceata..sunt din ANGELI si GHEATA[:x]”



Nu Ma JuDeCa DuPa ApArEtNtE..sau dupa nijte vorbe` scoase de nijte ZDRENTE[:x]”



Sa nu crezi k nu's in stare sa tin pasu cu tne!Sa nu crezi k indeferenta ta ma poate schimba!...Eu nu sunt rea!Sunt doar k tne [:X][:)]””



“La Tot Pasu` sunt Vorbita d Rau Si Nu`mi Pasa In Ciuda La Toti Dusmanii Duc Viata Frumoasa Le Dau Peste nas Cu Faptele Ii Fac sa`si Inghita Vorbele”



Nu mai sunt cum eram,Acum zambesc,Atunci plangem;;)””



Adevarul costa scump,o sa-ti demonstrez Dar ce vreau e sa te fac sa realizezi Ca daca tu ignori tot ce te-nconjoara Asta nu inseamna k o sa dispara..”



Poate snt eo kiaora, poate ma uit crucysh, ma`ntynd p path ushor shy`adorm pe furish poate knd m`oi trezi am s vad totu` may klar si`am sa`ntseleg k`a fost totu` in zadar:(:-j



Sa TacY kNd Vbe eo nU`mY PlAce S miNTsy KNd mINth SHy EO...Nu sPUNe "Pa!" E RePLika`h Meaj>:)>:)



Pt mn barfa inseamna reklama fara plathe deci barfeshte tata: hay ink o datha shy ink o datha si aratha kt d jos te situezi shy ce rol joci:-j:-j:)):P



Nu may fi asha d orgolyos [-(....Facy fitse q eshty frm=)):)):-j:-j...eshty amar:-& shy nu glmsk...:)) da` q`o vb te`ndulcesk:X:X:X:*:*...:>:>:>



Nu may am telefon...sa shty k l.am pierdut knd am ieshyt aseara ink artyer s jok barbut...am kashtygat la skimb un portofel maro shy staw si sc d yn insa la mijto:)):-j



Thotul my s pare un semn d intrbare[?...:-?:-??] Traisk` intr`o poveste shy visule e kuloare....Astha snt eo:X mereu o visatoare ;))...Knd am thotul la picioare>:)>:):X



cn e vbith d loome asha km snt eo:d...nu trebuie s s planga sau sa`i para rau:))[-(....Eo nu es din skema shy ma tsyn tare....:P:P mi`am dat seama k snt barfitha pt q am valoare :-j:-j:))...=p>



Diferitha...nu poate fi komparatha...nici q totsy banii din loome nu poate fi kumparatha:)):-j:-j:-j:P:P:P:>



Daca vrey sa`my spuy cva t rog spune`mi;) Shy dq pleky akm...pleaq p bone:-j Shtyu nu the may am shy sincer nu`mi pare bn[:(] Da` may bn ma impaq q ideea dqt q tn;)



Respyr doar k sa te enervez>:)>:)...Shi ma afund in spatsyl gol ce tu`l creezi...Da` iata k vin sa`tsy indes undva telefonu, scrisorile shy poza ta:-j:-j:))



Multsy spun k snt distanta, kompykt shy`am o inima d piatra, in inima mea e lok pt fiekare da` nickiodatha`n partsy egale shy mereu p primu lok....va sta respektul reciprok:X



Shy e bn:X parq e may kald s vezy totu` in roshy, negru shy alba...in timp ce u nicy nu shty q may traiesj....shtyu und stay:askunde`te kacy eu soresk:X:X:X...>:)>:)>:)>:)>:)



hty p und am unblath:)...shy q cn am stat:P...k fraieru` m`ai ashteptath...eo ma distram[:))]...tu plangeai[:((] inm path...:-j:))



Eu shtyu q maine e o zy...Eu shtyu q orike va fi, va fy...Eu stiu sa kred shy raul sa`l alung...sa`l ajung...eu rad knd imi vine s plang:X:X:X



Plina d idei pt o ieshyre din banal...Acel kopil ciudat q acel cva special;):X:X:X



Nu exista gandury rele nichi indey yeshythe dyn komun:-j:))...la fel km nu exista nici un gand bun p kre sa vi`l spun:-j:-j:)):X:X:X



In PlAsA No' Sa Va PiC°°ShTiU VrAjEaLa Sa ApLiC°°Si Va LaS FaRa CuViNtE°°AsCuLtAtZi Si LuAtZi AmInTe°°°:>”



Eu tiam trimis mesaj dar raspuns nu am primit..esti cu altcineva sau imi trimiti msg la un nr gresit..”



Ce fac io dacum in colo fac sa va fac viata greaa sa numai radeti vrodataa da necazu altuiaa



“Nu ma uit in urma.Trecutul ramane trecut ! De unde am plecat nu ma mai intorc.Merg cu toata viatsa inainte.Unde am scuipat numai pup ! Las pe altii sa linga ;) !..”



Ai creZut Ca DyN PRiviRi..May ZaPaCyT ComPlet..:-?..Dar..;)..Eu SUnt In sTaRe..Sa Te LasS..Si AmaNeT..:X”



Nu ma atinge,nu plange,si stii ceva?Lacrimile tale nu mai au de mult efect asupra mea…



Zambesk:X...nu regret;)...nu am greshit...nu am iubit;)...DoAr Am SiMtIt:P:X;)”



Esti.singura.mea.alinare. atunci.cand.inima.ma .doare”



mandria ta e lovita..;)..ca teai jucat cu o fata ce sentimentele imita;;)”



Ejti pervers cu mine si ai de pierdut dak ai nevoie nu te mai ajut.Nuti intind o mana daca..te vad jos ca ejti un periculos ;)..••°o••°o”



“Nam ce sa fac.... viata e skimbatoare...Am nevoie de cineva care sa ma puna pe picioare”



Stii?Tu vei sta cu altele k sa uitzi...Iar eo imi voi bate joc de altzii k sa imi aduc aminte..”



“Mi`e Fitsele Nu.mi Plac Da' De Tine Am Mare Drag :X”



ma urasti pentru ca nu o sa ma poti uita niciodata...si orice femeie va fi cu tine o s'o compari fara sa vrei cu mine..:x



de mine numai vrei sa te lege nimic! nici nu te lega..dintre noi 2 numai eu te iubeam .. [:-




Statusuri la misto nr.10:

timpu inapoi as da ceva sa schimb din viata mea sa fie mai frumoasa as vrea dar viata asa a ales si eu ma conformez si timpul acum il pretuiesc si viata iubesc si fac tot ce doresc ca sa nu mai gresesc




Statusuri la misto nr.11:

dak te-ai saturat de viatza,ia-te'n maini si-arunca-te:D




Statusuri la misto nr.12:

Barbatul meu..puterea mea...:XViatza si inima mea...:X




Statusuri la misto nr.13:

Cei kare ma critica,nu vor decat sa ma schimbe...pt k nu pot vedea in ei...ce pot vedea in mine!!!NICIODATA!!!




Statusuri la misto nr.14:

Numar oile de pe mess; daca te-am sarit, esti capra! Mai stai o data... :D




Statusuri la misto nr.15:

nu beau, nu fumez, nu ma droghez...un singur defect am..-MINT




Statusuri la misto nr.16:

Uite cine sunt eu si uite cine ejti tu

K euh beau o bere uh bei un H2q




Statusuri la misto nr.17:

Somnoroase profresoare

Pe la clase se aduna

Se ascund dupa ktedra

NOAPTE BUNA



Catalogul negru tace

Chiar si creta de pe tabla

SOMNU-SI FACE



Un elev iese la tabla

Printre cifre sa sen-curce

fie-ti zecele aproape

NOAPTE DULCE



Peste-a fizicii probleme

Elevul sterge tabla luna

Totui vis si armonie

NOAPTE BUNA




Statusuri la misto nr.18:

M-am saturat de atata ipocrizie in jurul meu......m-am saturat sa vad oamenii kre comenteaza despre viata lor si nu se uita la ei....m-am saturat de asa zisii prieteni kre vor numai sa profite ......




Statusuri la misto nr.19:

niciodata sa nu iei viata prea in serios,oricum nu iesi viu din ea :D




Statusuri la misto nr.20:

Fata k tn gasesc shi in recycle bin Baiat k mn nu gaseshti nici pe Google



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu