Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

de dragoste comice




Statusuri pentru facebook nr.2:

Mai du-te in inima mea , mai du-te in sufletul meu ...

stii ceva? dhu-te in inima mea ca m-ai factut sa te IUBESC




Statusuri pentru facebook nr.3:

Nu ReGrEt CliPeLe Cu TiNe

NoPtiLe In CaRe iTi JuRaM IuBiRe

N-aM UiTaT, Nu CrEd Ca Am Sa UiT

Ce-A FoSt InTrE NoI Si CaTe S-aU PiErDuT




Statusuri pentru facebook nr.4:

Dacă luna ar cînta despre tine, aş avea un luno-radio pus pe LFM ( LoveFM )




Statusuri pentru facebook nr.5:

te ador ca pe un pui de cioara chior:*:*:X:X




Statusuri pentru facebook nr.6:

ceau, cf




Statusuri pentru facebook nr.7:

tu stii ca eu te iubesk, tu stii ca eu te doresc,..................aaa nu stii ca nu ti-am spus..intreaba-ma si o sa iti zik:




Statusuri pentru facebook nr.8:

in dragoste, inteligenta,....judecata...n-au ce cauta; dragostea e o betie,....iar omul inteligent nu se imbata!




Statusuri pentru facebook nr.9:

Bwa eu SuNt fAtH De pUs iN rAmA Nu kA OrIcE PaNaRaMa




Statusuri pentru facebook nr.10:

O fata l-a intrebat pe un baiat: "Iti plac ?'' El a raspuns: ''Nu'' Ea l-a intrebat: \'\'Ma gasesti draguta ?\'\' El a raspuns: \'\'Nu\'\' Ea l-a intrebat: \'\'Ma aflu in inima ta ?\'\' El a raspuns: \'\'Nu\'\' Pentru ultima data, ea l-a intrebat: \'\'Daca plec, vei plange dupa mine ?'' El a raspuns: ''Nu'' Ea a plecat trista. Si atunci el a prins-o de mana, spunandu-i: 'Eu nu te plac, eu te iubesc. Nu te gasesc draguta, te gasesc superba. Tu nu esti in inima mea, tu esti insasi inima mea. Eu nu voi plange dupa tine daca pleci, eu voi muri dupa tine.''




Statusuri pentru facebook nr.11:

Cand iubesti,nu mai gandesti

Degeaba te straduiesti

Ca sa uiti de el

Cat ar fi de frumusel.




Statusuri pentru facebook nr.12:

te iubesc iubirea mea unica mea iubire




Statusuri pentru facebook nr.13:

IUBESHTE SHI VEI FI IUBIT, DARUESHTE SHI PRIMESTI




Statusuri pentru facebook nr.14:

Cand imi este greu,.....TU eshti raspunsul meu!




Statusuri pentru facebook nr.15:

de dragose




Statusuri pentru facebook nr.16:

de ziua ta iubito

cadou iti daruiesc

in loc de pietre scumpe

cuvantul "te iubesc" {by vali_therevenger}




Statusuri pentru facebook nr.17:

te ubesk enorm viata mea:X:X:*




Statusuri pentru facebook nr.18:

veselie




Statusuri pentru facebook nr.19:

E seara, noapte si iar dimineata;

Tu nu esti aici, dar te am in fata.




Statusuri pentru facebook nr.20:

Nu stiu sa spun poetic

Dar simt, pe bune:

Cand ai plecat,

Park'am pierdut ce am avut mai scump pe lume!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu