Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

am skris aceste randuri........

candinduma la tine......

citindu-le vreodata........

sa te gandesti la mine




Statusuri de jale nr.2:

Busy pentru fericire si speranta…Avaible pentru lacrimi…




Statusuri de jale nr.3:

cand am vrut sa fim impreuna nai vrut tu,, acuma nu mai vreau eu''




Statusuri de jale nr.4:

Pentru tine poate e prea greu sa iubesti, La fel de greu cand ma gandesc, Ca poate n'o sa reusesti...




Statusuri de jale nr.5:

Pentru mine sfarsitul lumii a venit cand mi-a spus "incerci degeaba" ..:((




Statusuri de jale nr.6:

dc mai parasit....nu inteleg asta...te rog sa ma uiti...pana nu se va intapmla cv...X(




Statusuri de jale nr.7:

Amintirea nu se scrie pe o foaie de hartie...

Ci pe-o inima curata..

Sa nu fie aruncara....:(




Statusuri de jale nr.8:

momentele acelea in care te simti singur

nu sunt niste momente oarecare

sunt momentele care dor cel mai tare:(




Statusuri de jale nr.9:

Nu suferi tu pentru altzii...lasa-i pe altzii sa sufere pentru tine!!!




Statusuri de jale nr.10:

Am pirdut am crezut in tineh... am riscat si am ajuns sa iubesk un ''nimeni''....




Statusuri de jale nr.11:

nu privii in urma...cea fost nu va mai fii.....priveste in fata...ce e o sa fi....nu va fii....nu merita sa plengi pt nime...:((:((




Statusuri de jale nr.12:

AI fost...vei fi!!!....da intrebarea i: Ai vrea s fi ??!




Statusuri de jale nr.13:

pt tne am plans si am scris multe versuri...

dar tu nu ai realizat k ink te ador...

ma opresc din drum si imi amintesc knd imi jurai k ashea va fi mereu...

dar e prea tarziu pt mne ...

o iubeshti pe ea :-j :)




Statusuri de jale nr.14:

Dragostea e frumoasa...Lacrima e dureroasa...

Yo te iubesc....U ma raneshty...




Statusuri de jale nr.15:

cel care te face sa plangi nu-ti merita lacrimile iar cel care le merita nu te va face niciodata sa plangi




Statusuri de jale nr.16:

cel mai rau mod in care simti lipsa cuiva e sa stai langa el si sa simti k nu va fi niciodata al tau...by madutza




Statusuri de jale nr.17:

Sunt plecat intr-un univers paralel creat de mine unde continui sa visez continui sa sper si

continui sa zambesk.In visul meu e mereu primavara, mereu soare, iar u esti mereu langa mine:(:(:(:(:(




Statusuri de jale nr.18:

doar lacrimi mai am pe fata ...ca mi s-a dus de mult cheful de viata




Statusuri de jale nr.19:

Acum plang si suspin ca iubirea noastra moare ... sunt un inger fara aripi ca iubirea noastra moare!!!




Statusuri de jale nr.20:

Daca ochii mei sunt prea tristi....te rog sa nu insisti,nu ma pune sa zambesc,n-am sa reusesc...si n-am sa pot sa fiu altcineva...doar pentru placerea ta....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu