Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

Prietenii falsi sa imi dea un buzz...azi fac prezenta..!!!!!:D:D:D







by MEDU id: fluturashh_micutz cine vrea sa mai vb dati add




Statusuri smechere nr.2:

♦Pentru Un Moment…Am Crezut Ca Ma Vei DiStruge ~ Dar Uite`ma Acum Sunt Tare Si Chiar Foarte DoOlce :x”




Statusuri smechere nr.3:

pe o usa scria barbati....cand am intrat..numa wc!!!




Statusuri smechere nr.4:

___[]~[:*]~ CeI cAre mA cRiTica si Ma inVidiAza ~[>:P]~___Vor dOAr sa mA scHimBe___PenTru cA vAD in miNe cEEa cE Ei nU vOr Fii niCioData [!!!!!]~[:*]~[]___




Statusuri smechere nr.5:

asta-s eu s n-ai ce-mi face, mami alta nu mai face ;)




Statusuri smechere nr.6:

Infrunt viatza cu tupeu,....asta e talentul meu!




Statusuri smechere nr.7:

cine este del mai tare om bin lume?




Statusuri smechere nr.8:

doua mere doua pere te sarut la revedere




Statusuri smechere nr.9:

Astazi...... ash vrea sa-tzi spun ca mi-e dor de tine mai mult ca NICIODATA..........dar AM RAGUSHIT!




Statusuri smechere nr.10:

esty lipsita sy urata marfa cool beyby

scorpye_4ever_69




Statusuri smechere nr.11:

Same shit….different day!!!




Statusuri smechere nr.12:

sunt misto dar cateva prea lungi ,,




Statusuri smechere nr.13:

Un medic citeste in birou un ziar. Intra o pacienta si incepe sa-si ridice fusta. Medicul priveste si spune: "Mai sus!" si citeste mai departe. Ea ridica fusta mai sus. El ii repeta: "Mai sus!" si iarasi se intoarce la ziar. Ea il asculta si ridica fusta si mai sus. Atunci el ii spune:

"Domnisoara,.......ginecologia e mai sus, la etajul III !"




Statusuri smechere nr.14:

Cine fură azi un ou,diseară se delectează cu o omletă!!




Statusuri smechere nr.15:

te iubesk la nebunie ca pe dracu in cutie




Statusuri smechere nr.16:

De vr sa ai tupeu

Nu ma copia mereu

Fitze , stil sh copiat

Ejty prima la aranjat



Te crezi mare pitzipoanka

Spui ca is fata focoasa

Judeci far' sa te gandesti

Si mai mereu o patesty;)



Nu te mai crede-o printeza

Ca ejty doar o prefacuta

Ce nu stie sa se poarte

Si sa aiba partee:P




Statusuri smechere nr.17:

NU,,,,berea nu ingrasa......ma sprijina... de gard, de pereti,....




Statusuri smechere nr.18:

Nu te pune cu prostul,ca are mintea odihnita.




Statusuri smechere nr.19:

esti un prost???? cred k stii deja nu trebuia sa te mai intreb nu???




Statusuri smechere nr.20:

m-am gandit toata ziua la statusul asta...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu