Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

Din cauza ta nu mai am zambet sa pot zambi

Din cauza ta nu mai am lacrimi sa pot plange

Din cauza ta am un gol in suflet pe care numai tu mi-l potzi inlocui...!!!=((=((=((




Statusuri triste nr.2:

Chiar daca nu ma vezi eu sunt aproape, chiar daca nu ma auzi eu te ascult, chiar daca nu ma simti eu te simt din toata inima, chiar daca u nu ma iubesti eu te iubesc...




Statusuri triste nr.3:

Am inceput sa vad demoni in ceata

Incet ii aud cum imi soptesc

Renunta la ViATZA

Deschis non stop scrie pa poarta la iad

Pt sufletul necurat c a cazut in pacat.....




Statusuri triste nr.4:

durerea e focul in care ard...speranta...dorinta si durerea...




Statusuri triste nr.5:

In ochii tai sunt doar o victima..In ochii mei esti doar o lacrima ..




Statusuri triste nr.6:

Dragostea e o sageata ce iti face rani de fok,supara cel ce iubeste cel iubit isi bate jok:(:(




Statusuri triste nr.7:

Traim numai odata in lume (Goethe)




Statusuri triste nr.8:

ce nu te omoara te face mai puernik...dar pe mn ma macina pana la moarte :(




Statusuri triste nr.9:

Daka\'s putea fii undeva sus... as vrea sa vad in primul rand ce gandesc despre mn cei p kre knd eram p pamant ii consideream prieteni




Statusuri triste nr.10:

de ce ma intreb mereu ¨DE CE?¨???




Statusuri triste nr.11:

cand visam cu ochii deschisi, unii mi au calcat visele in picioare! cand am vrut sa plang, ei au ras de lacrimile mele! iar acum cand traiesc in realitatea asta amara toata lumea mi spune sa visez! mai poti visa? ma intreb eu oare?




Statusuri triste nr.12:

am in casa un tablou...iar in el e chipul tau

cateodata as vrea sa-l sparg

dar in el am ce-i mai drag...:((...by roxxyy




Statusuri triste nr.13:

o data sio data persoana pe care u o iubesti isi va da seama k tea ranit dar atunci va fii prea tarziu




Statusuri triste nr.14:

vreau sa fiu cerul din viatza ta, vreau sa am parte de tot ce aveam inainte, vreau sa fiu alintata si rasfatzata, vreau sa sterg trecutul, dar nu mai pot spera nimic... ca prezenta ta nu-mi alina decat jumatate din durerea mea.. restul e plin de spini si amaraciune...




Statusuri triste nr.15:

nu et supara ca eu et voi iubi,nu te intrista ca eu voi fi alaturi de tine




Statusuri triste nr.16:

Afara ploua...iesi la geam si numara picaturile de ploaie si atunci ai sa iti dai seama cat de mult TE IUBESC EU!!! :(:(:(




Statusuri triste nr.17:

team iubit te iubesk shi te voi iubi shi u niciodata nu vei sti.......:(:(:(:(:(:(




Statusuri triste nr.18:

dc u nu recunosty k ma iubesty?sau poate k doar ma folosesty??:((:((:((knd te vad simt k mor iar seara nu mai pot de al tau dor !!!as vrea sa styu k ma placi asa km eu te plak!!!!:X:((:((pt o persoana pe kre o iubesc moooooooooolt dar nush ya ce zice((((:(:(((:((:((




Statusuri triste nr.19:

cand soarta imi va spune sa parasesc pamantul si oameni nemilosi imi vor sapa mormantul ,cand zile pentru mine nu vor mai exista,atunci,dar nici atunci,eu nu te voi uita....




Statusuri triste nr.20:

Cineva, Mi`a Spus Candva` .. K Iubirea Inseamna Viatza [ Totul Incepe Cu Un Zambeth` .. Sh` Ze Sfarjejte Ku` O Lacrima .. Nu Exista Oameni Care Poth` Spune K Nu Au` Aflath Ke Inseamna` Suferintza ..”



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu