Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

][))**][\][**][)).....Nu aM ChEf dE t!n3......[:*]...




Statusuri pentru messenger nr.2:

daca esti vreun fraier...te rog nu-mi consuma din aer




Statusuri pentru messenger nr.3:

DND legalize this _|_




Statusuri pentru messenger nr.4:

privesc cum rugineste apa... DND :)




Statusuri pentru messenger nr.5:

Ta,Ta,Ta caprita ta

Deranjezi imi sugi P..a




Statusuri pentru messenger nr.6:

dnd cu moshu` pe cosh




Statusuri pentru messenger nr.7:

Schimb fraier de mess cu cei de pe skype!!




Statusuri pentru messenger nr.8:

dnd....clocesc si dak ma ridic se racesc ouale




Statusuri pentru messenger nr.9:

Which part of "F*ck off" don't you understand ?




Statusuri pentru messenger nr.10:

hai jet! n-am nevoie de remorca




Statusuri pentru messenger nr.11:

ma retrag in pestera mea, DNFD




Statusuri pentru messenger nr.12:

dnd,.... care ma deranjeaza si-o ia pe cocoasa :)




Statusuri pentru messenger nr.13:

dnd cn vrea ignor sa ma deranjeze




Statusuri pentru messenger nr.14:

caut acul in carul cu fan




Statusuri pentru messenger nr.15:

Dnd cu vaca la spalatorie




Statusuri pentru messenger nr.16:

DnD...Nu ma deranja k o chem pe mama!




Statusuri pentru messenger nr.17:

riiing...Riiiiing...trrrrrr....Abonatul ......... se da cu c*ru de beton!

Din motive strict secrete (il bate masa) ,nu poate raspunde,

Va rugam sa reveniti!

Dar fara beep sau msj sau sunat pe bune mai bine.. Arunk tellefonul si fa o fapta buna celor de la Rablablabla




Statusuri pentru messenger nr.18:

DnD=_=-am plecat la tara____ne vedem in orash




Statusuri pentru messenger nr.19:

lasa-ma in pace ca de nu iti dau in cap, copile




Statusuri pentru messenger nr.20:

DnD plecat cu vaca la benzinarie nu da buzz ca explodeaza



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu