Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

vrei sa simpti respiretie gura nla gura cu cel(a) de langa tine?, vrei sa fi atins ?:)):P:P:))mergi cu autobuzu:P




Statusuri pentru messenger nr.2:

Stii?!uH nU eShTy Ce`mI dOrEaM sA fIi!!!pt ema..d l..cnv..




Statusuri pentru messenger nr.3:

de ma cobor undeva dau de apa,si locul unde ma cobor este mintea ta...:p




Statusuri pentru messenger nr.4:

...Ma JoC Pe MeSs... :))




Statusuri pentru messenger nr.5:

Copiii de fotbalisti adorm cu bona




Statusuri pentru messenger nr.6:

ca sa_ti depasesti puterile trebuie sa faci un lucru sa pupi mita in cur




Statusuri pentru messenger nr.7:

ce prezentza.....ce inteligenta.....ce privire......asta's eu....dar voi cmz?




Statusuri pentru messenger nr.8:

vini,vine primavara

explodeaza toata shcoala

profesorii pe campii

hai sa-i nipushcam copii




Statusuri pentru messenger nr.9:

vaniusa sa gindit ca soacra sa e o comoara si a in gropato la trei kilometri de sosea in padure.




Statusuri pentru messenger nr.10:

tine minte trei cuvinte, Viata merge inainte




Statusuri pentru messenger nr.11:

zice Creanga cand e beat ....ca pamantul e patrat....Eminescu din mormant.....nu boule e rotund




Statusuri pentru messenger nr.12:

Eu nu beau....Eu nu fumez.....Eu nu vorbesc urat........pfoai..... bagaias p**a iar mi-am scapat tigara in bere:)):)):):)




Statusuri pentru messenger nr.13:

Sunt micutzul vrajitor si tip de pe un covor:Uite zbor peste tarfe si parerile lor




Statusuri pentru messenger nr.14:

pt toti cei care ma detesta, m-am nascut sa fiu printesa




Statusuri pentru messenger nr.15:

Rolul Preferat?... sa zicem cel de copil rasfata




Statusuri pentru messenger nr.16:

16 iepurashi...8 se spioneaza..5 sunt la somnik si frumos viseaza...2 mai albiciosi daw cadouri de Sarbatori...iar ultimul a citit un now Paste Fericit




Statusuri pentru messenger nr.17:

Baietzi d azi sa-i aduni cu sakul....j asa impachetatzi sa-i arunci l draku''.......(-->Deyutza




Statusuri pentru messenger nr.18:

Cine te iubeste * te cauta , cine te vrea * iti spune , cui ii este dor de tine * te suna , cine nu ... NU !!”




Statusuri pentru messenger nr.19:

vrei sa ne sarutam???eu cu P**A tu cu gura=)):))




Statusuri pentru messenger nr.20:

ShE'sS a HoT GiRL[:X:x:X]™N1m3Ni aLtA™



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu