Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

BAii`..e ziua ta?LA MULTii` ANii`:">




Statusuri de viata nr.2:

nu'ss o sFaNtA dA' NIci O bagaboanta..reSpeCt pTr baietii Kre StIu sa PreTUiAsCa O fAta!!




Statusuri de viata nr.3:

DrAdUtZa kt S tE fAc Sa Te UiTi De DoUa Ori,DuLcE sUfIcIeNt De MuLt

byby: pUtIn NebuNa DaR nIcI sAlBaTiCa,GeNuL dE fAtA cArE tE fAcE sA zAmBeStI......




Statusuri de viata nr.4:

Fac ce vreau,si stau cu cine'mi place..Fac ce vreau,De nimeni Nu ascult,Fac ce vreau si nu aveti ce`mi face....[;)]




Statusuri de viata nr.5:

;)...You are totul pentru mine And i want sa ne iubim Si nu-i difficult cu tine Caci we chiar ne potrivim From my inima iti zic I LOVE YOU la nesfarsit ! by bianca :*




Statusuri de viata nr.6:

te iubesc te doresc du-te draq ca glumesc!!!




Statusuri de viata nr.7:

Nu am spus ce trebuia cand trebuia .. si acum team pierdut




Statusuri de viata nr.8:

cate dreacu a pus U langa I ca vormeam cu o fata si inloc sa ii sp misto iam sp m....o [...]




Statusuri de viata nr.9:

Deci care sare primu de la 2 iubi ,sari tu sa vad cum cazi sa rad de bucurie si apoi chem salvarea,:)) si eu ma duc la o bere cu prieteni :)) =))




Statusuri de viata nr.10:

foaie verde puisor tu dai buzz eu dau ignore




Statusuri de viata nr.11:

Cine esti cine esti team bagat an lista mea da jur ca nu trebuia.......cine esti cine esti team vazut de doua ori ca ancercai sami dai ignor......:d




Statusuri de viata nr.12:

Sufletul meu e iar la tine,inima mea vine spre tine…gandu-mi zboara lin inconjurat de iubire…o lacrima curata curge incet amintindu-ti pentru cine traiesti…da-ti seama de ce ranesti fara sa vrei,de ce iubesti fara sa stii pe cine…asculta-ti inima cu atentie si da frau liber sentimentelor frumoase pe care nu vrei sa le arati…de cate ori iti va fi greu,gandeste ca orice ar fi,te voi purta mereu in gandul meu…




Statusuri de viata nr.13:

Usor,usor o sa trec peste tot...am nevoie doar de incredere in mine si de putina...fericire...nu mai vreau sa mai aud...scuze...idei...sentimente false si minciuni...m-am saturat de tot ce ai construit tu pana acum...esti fals...esti ipocrit...esti tu...acum nu mai esti nimic...sunt eu...sunt asa cum ai vrut tu sa fiu....indiferenta,tare,poate chiar si increzatoare...am lasat in urma multe...vise,sperante,iubire...am crezut in tine...mai putin in mine...am crezut in noi...si am pierdut amandoi...am trecut peste...si am realizat...ca noi...niciodata nu a existat! By Annys




Statusuri de viata nr.14:

sunt iubita sunt privita...mai bn k si barfita...sunt ceea ce vreti voi sa fiti:P:P:P:




Statusuri de viata nr.15:

 If you see me, don't touch me / If you touch me, don't kiss me / If you kiss me, don't fuck me / If you fuck me, don't stop




Statusuri de viata nr.16:

fetele sunt crini baieti trandafiri cand crini infloresc trandafiri inebunesc




Statusuri de viata nr.17:

Am talentu' de Rigoare...Ce Te baga la Racoare....Nu ma schimb....Pentru nimik ......NU-ty convine????Ciocu' Mic..:P.....nu sunt blonda nici roscata sunt o fata chiar d treaba daca vrei sa vorbesty cu mn i-aty talentu sh q tn;) by madyyyy




Statusuri de viata nr.18:

eu sunt fata de bani gata pentru mn a muncit tata




Statusuri de viata nr.19:

viata e ca un cacat storcit:))




Statusuri de viata nr.20:

Nimeni nu ma vede :)....Nimeni nu ma aude...Sunt o oarecare!:)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu