Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

Ma DaU cU pReSu




Statusuri pentru facebook nr.2:

tyjrjr




Statusuri pentru facebook nr.3:

nu beau nu fumez nu injur...........bagami-as picioarele... iar mi-a scapat tigara in bere




Statusuri pentru facebook nr.4:

Dekat sa-i portzi grija, mai bine nu-i duci dorul!




Statusuri pentru facebook nr.5:

brb




Statusuri pentru facebook nr.6:

papa, ne vedem ieri!....:))




Statusuri pentru facebook nr.7:

misto-cool-marfa




Statusuri pentru facebook nr.8:

IU-PII !....Sânt tare prost( că te-am ascultat), dar nu mă doareee...!...=))




Statusuri pentru facebook nr.9:

Ma barfesti?......

Nu ma jignesti......

Asta inseamna ca ma invidiezi:*:*:*




Statusuri pentru facebook nr.10:

te iubiesc




Statusuri pentru facebook nr.11:

ai paru ca coada vacii cand te vad ma apuca draqii....by:toxicgirl




Statusuri pentru facebook nr.12:

se intalnesc doi prieteni si isi spun:

ion:ma ilie tu poti sa intri pe mess?

ilie:da ma dreaq sunt online mereu.

ion:eu ma chinui de 5 zile

ilie:pai de ce ma nu iti merge netu?

ion:nu ma ...nu am calculator




Statusuri pentru facebook nr.13:

sunt o doolke shy versata deh thoate zdrentzele invidiatha




Statusuri pentru facebook nr.14:

HEI GATA CU FOTOSINTEZA




Statusuri pentru facebook nr.15:

O fatha frhumoasa cu`n zambet mereu lasrg pe ea. Un corp cu forme care`l are pe vinon`coa




Statusuri pentru facebook nr.16:

periuta: cred ca am cea mai murdara meserie din lume

Hartia igenica: Mdaaaaaaaaaaaa




Statusuri pentru facebook nr.17:

Care stie nr de la 112?Vreau sa chem salvarea!!:-P




Statusuri pentru facebook nr.18:

Orice om peste 50 de ani este o specie pe cale de disparitie




Statusuri pentru facebook nr.19:

Sexul la 80 de ani e ca si cum ai juca biliard cu o ... funie ...




Statusuri pentru facebook nr.20:

.Fac cinste plateste vecinu!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu