Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

Viata e grea si pustie cand e gol in farfurie,..

Nici nu-tzi mai trebe hartie!




Statusuri de prietenie nr.2:

daca esti suparat,

stai cu cineva,dar cand esti singur,supararea vine



Cand esti indragostit,

Simti ca plutesti,

Dar prietenii buni te vor ajuta,

sa uiti tot.




Statusuri de prietenie nr.3:

“* •Nu te încrede în vorbe pânã nu vezi și fapte..viața nu e ca în filme,... e vorba de realitate.•”




Statusuri de prietenie nr.4:

Foaie verde solzi de peste ,...da' nu prea am vazut atatia pesti verzi,....! < ;) >




Statusuri de prietenie nr.5:

Sunt o fata cu tupeu si fac numai ce vreau eu




Statusuri de prietenie nr.6:

am stat o zi sa ma gandesc la statusul asta :) pls vot;)




Statusuri de prietenie nr.7:

Adesea pierzi totul cand joci pe-o singura carte

Da' si cand fugi dupa doi iepuri

De niciunul n-ai parte,..

Si-atunci, ..cum e mai bine, frate?




Statusuri de prietenie nr.8:

N-am cum sa ma simt in apele mele

Decat dak-o sa-mi cumpar un ocean!

N-am cum sa te mai suport langa mine

Cand stiu ca-mi vrei doar banii

Si-apoi imi strigi k-s badaran!




Statusuri de prietenie nr.9:

Eu nu beau de suparare,....beau de sete!

Cu apa plata n-am auzit pe nime sa se-mbete!




Statusuri de prietenie nr.10:

crezi k ma faci din cuvinte?..

vezi, ca "javra" din mine te simte!

stii tu sa spui ce simtzi,

da'...ai invatzat si sa ma mintzi!




Statusuri de prietenie nr.11:

De ce ar fii altii mai norocosi ca mine?...Doar fiindca au mai multe defecte si timp??? Î




Statusuri de prietenie nr.12:

Dak ai shi gandi,....ai vorbi mai putin shi n-ai rani!




Statusuri de prietenie nr.13:

Cum de-am primit atatea palme de la viatza si tot nu pot sa ma trezesc?




Statusuri de prietenie nr.14:

La naiba,.....

Dak numa' prostia se amplifica cu timpul....

Ce-ash mai shimba-o cu banii...sau cu vinul,...

Ca astea veshnic nu-mi ajung

Da,...nici de tigari nu pot sa ma plang




Statusuri de prietenie nr.15:

shi-acum,..o dedicatzie la cei kre vor sa ma vada umilit:

RAU ATZI FACUT K M-ATZI RANIT!

K EO-S K LUPUL,

CAND SIMT SANGE...

SHI NEAM DE NEAMUL VOSTRU PLANGE!




Statusuri de prietenie nr.16:

We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars.




Statusuri de prietenie nr.17:

Ohhhh, ce bine!!!....Azi'noapte vocile din cap mi-au spus k n-am nimik.....si m-am mai linistit!




Statusuri de prietenie nr.18:

Ce faci?

...Ooo, nu, ....da' nu plange, k nu te cert!




Statusuri de prietenie nr.19:

murite-ar ura din tine, trasnite-ar iubirea mea, lovite-ar fulgeru' fericirii, dar nu uita de dragostea mea!




Statusuri de prietenie nr.20:

a fost o data un mos, si o baba,... mosu' a spus "eu mor !!!" ...

iar baba "iti dau ignorr"......



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu